Honda ADV 150: Παρουσιάστηκε στην Ινδονησία
Δεύτερο μέλος στην οικογένεια των crossover scooter
20.07.2019
Το ADV 150 εδώ και λίγες ώρες αποτελεί μοντέλο που προορίζεται αρχικά για την ασιατική αγορά. Όμως ελπίζουμε και πιστεύουμε πως θα έρθει και στα μέρη μας
Το XADV αρέσει και αποκτάται από πολλούς. Όμως τα 750 κ.εκ. και το κόστος αγοράς ήταν απαγορευτικά για κάποιους. Η Honda διευρύνει την γκάμα των crossover scooter της παρουσιάζοντας στην Ινδονησία ένα μοντέλο με 150 κ.εκ.
Το μικρό scooter σχεδιαστικά μοιάζει πολύ με το μεγάλο XADV. Συμπαγές, ψηλό, λεπτό με ελαστικά διττού χαρακτήρα.. Από τη μέση και πάνω οι χρωματισμοί θυμίζουν Africa Twin. Το μπροστινό μέρος είναι εντελώς διαφορετικό από το XADV, οι δύο προβολείς μεγάλωσαν, θυμίζοντας το Vario, όπως και στο «παπί» Winner X. Η ζελατίνα είναι ξεχωριστή και όπως δείχνουν οι φωτογραφίες ρυθμιζόμενη. Το πάνελ οργάνων αποτελείται από μια μεγάλη οθόνη πλούσια σε λειτουργίες και ευανάγνωστη. Πιθανότατα να διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (Honda Smart Key) με τον κεντρικό διακόπτη να λειτουργεί ως κλειδαριά τιμονιού, σέλας και τάπας ρεζερβουάρ καυσίμου. Το πίσω μέρος σε όλα τα scooter είναι συνήθως «παχουλό», όμως οι σχεδιαστές της Honda έχουν κάνει «μαγικά» και έχουν εξαφανίσει τον όγκο, συνεισφέροντας στην καλογυμνασμένη σιλουέτα του ΑDV 150. Η σέλα που είναι έτοιμη να δεχθεί δύο άτομα, ενώ πιθανότα ο χώρος κάτω από αυτήν να είναι φωτιζόμενος και αρκετός για να δεχθεί ένα full face. Υπάρχουν επίσης χειρολαβές συνεπιβάτη, αλλά απουσιάζει μια σχάρα που θα τόνιζε ακόμη περισσότερο τις μεταφορικές ικανότητες του υβριδικού scooter της Honda. Το τελικό της εξάτμισης βγαίνει ψηλά τονίζοντας ακόμη περισσότερο των adventure χαρακτήρα.
Οι αναρτήσεις διαθέτουν μεγαλύτερες διαδρομές από τις τυπικές που χρησιμοποιούνται σε scooter αντίστοιχου κυβισμού. Μπροστά έχει επιλεγεί ένα συμβατικό πιρούνι, ενώ πίσω τα δύο αμορτισέρ της Showa δείχνουν ξεχωριστό κύρος στο μικρό ADV. Οι τροχοί θα είναι 14 ιντσών. Τα φρένα αποτελούνται από δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό.
Ο κινητήρας πιθανότατα να προέρχεται από το SH150 με την τεχνολογία ESP. Θα διαθέτει σύστημα stop&go, ενώ σίγουρα θα έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση. Στο SH ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος με σύστημα ψεκασμού, δύο βαλβίδες και έναν εκκεντροφόρο απoδίδει 15 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 14Nm στις 6.500 σ.α.λ.
Ακόμη δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση για το αν το ADV150 εισαχθεί και στην ευρωπαϊκή αγορά, όμως προβλέπουμε πως στα τέλη του 2019 θα το δούμε στην έκθεση του Μιλάνου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.