17.07.2019
Πρόκειται για μία εντελώς νέα σειρά μοτοσυκλετών που παρουσιάστηκε και θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο του 2019
Η μεγάλη γκάμα της Beta περιλαμβάνει οχτώ μοντέλα. Τέσσερα με δίχρονους (125, 200, 250 και 300 κ.εκ.) και άλλα τόσα με τετράχρονους κινητήρες (350, 390, 430, 480). Η ιταλική εταιρεία ισχυρίζεται πως έχει επαναπροσδιορίσει την φιλοσοφία κατασκευής των μοτοσυκλετών της. Παραμένουν ελαφριές αλλά γίνονται ακόμη πιο εύκολες στην οδήγηση με απόλυτα εκμεταλλεύσιμες δυνατότητες ακόμη και από άπειρους αναβάτες.
Τα πλαίσια και των οχτώ μοντέλων έχουν επανασχεδιαστεί και η γεωμετρία έχει αλλάξει με στόχο την αυξημένη ευελιξία. Το ψαλίδι έχει μακρύνει στα τετράχρονα και το δίχρονο 200 κ.εκ. για μεγαλύτερη σταθερότητα. Το βάρος έχει μειωθεί και στο κάτω μέρος είναι πιο στενό.
Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο με στόχο την μεγαλύτερη αντοχή, ενώ έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί το φιλτροκούτι.
Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία. Το ρεζερβουάρ στα τετράχρονα μοντέλα έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρα και στα δίχρονα 9,5 λίτρα. Νέας σχεδίασης είναι τα μαρπιέ, το πλαϊνό σταντ, το λεβιέ φρένου και το κάλυμμα της αλυσίδας.
Η λειτουργία και το είδος των αναρτήσεων στα μοντέλα του 2020, αναθεωρήθηκαν για να ταιριάζουν καλύτερα στα νέα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών. Το πιρούνι έχει νέο cartridge για να μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα με τις ανωμαλίες του εδάφους. Νέα είναι και τα αμορτισέρ τα οποία διαθέτουν προοδευτικότερη λειτουργία.
Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν μικρότερο βάρος με ελαφρύτερα κινούμενα μέρη. Ο συμπλέκτης πλέον βρίσκεται ψηλότερα και ο στρόφαλος πιο πίσω. Οι αλλαγές αυτές, σύμφωνα με την Beta, μεταφέρουν το κέντρο βάρους χαμηλότερα και πιο κοντά στην έδραση του ψαλιδιού. Το καπάκι του βολάν είναι από μαγνήσιο.
Νέα είναι η τρόμπα νερού, ο μηχανισμός του επιλογέα των ταχυτήτων, οι δίσκοι συμπλέκτη και ο αισθητήρας νεκράς σχέσης. Νέα σχεδίαση διαθέτουν ο κύλινδρος και η κεφαλή ενώ ανανεώθηκαν και οι χάρτες ανάφλεξης.
Οι δίχρονοι κινητήρες με 125, 250 και 300 κ.εκ. έχουν νέο αντικραδασμικό άξονα για πιο ομαλή λειτουργία και λιγότερους κραδασμούς. Το 250 έχει νέα κυλινδροκεφαλή. Στο 125 έχουν αλλάξει πολλά. Νέο κύλινδρο και εξαγωγή, κάλυμμα συμπλέκτη, εξάτμιση με νέο θάλαμο διαστολής,
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.