Νεα Μοντελα

Beta Enduro 2020: Νέα εμπειρία οδήγησης στο χώμα

Διαθέσιμα στα τέλη Ιουλίου 2019


17.07.2019

Πρόκειται για μία εντελώς νέα σειρά μοτοσυκλετών που παρουσιάστηκε και θα είναι διαθέσιμη από τον Ιούλιο του 2019

Η μεγάλη γκάμα της Beta περιλαμβάνει οχτώ μοντέλα. Τέσσερα με δίχρονους (125, 200, 250 και 300 κ.εκ.) και άλλα τόσα με τετράχρονους κινητήρες (350, 390, 430, 480). Η ιταλική εταιρεία ισχυρίζεται πως έχει επαναπροσδιορίσει την φιλοσοφία κατασκευής των μοτοσυκλετών της. Παραμένουν ελαφριές αλλά γίνονται ακόμη πιο εύκολες στην οδήγηση με απόλυτα εκμεταλλεύσιμες δυνατότητες ακόμη και από άπειρους αναβάτες.

BETA MY2020 4T Engine chassis RHS Enduro21

Τα πλαίσια και των οχτώ μοντέλων έχουν επανασχεδιαστεί και η γεωμετρία έχει αλλάξει με στόχο την αυξημένη ευελιξία. Το ψαλίδι έχει μακρύνει στα τετράχρονα και το δίχρονο 200 κ.εκ. για μεγαλύτερη σταθερότητα. Το βάρος έχει μειωθεί και στο κάτω μέρος είναι πιο στενό.

Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο με στόχο την μεγαλύτερη αντοχή, ενώ έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί το φιλτροκούτι.

BETA MY2020 ergonomics Enduro21

Αλλαγές έχουν γίνει και στην εργονομία. Το ρεζερβουάρ στα τετράχρονα μοντέλα έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρα και στα δίχρονα 9,5 λίτρα. Νέας σχεδίασης είναι τα μαρπιέ, το πλαϊνό σταντ, το λεβιέ φρένου και το κάλυμμα της αλυσίδας.

RR 4T My 20 rear

Η λειτουργία και το είδος των αναρτήσεων στα μοντέλα του 2020, αναθεωρήθηκαν για να ταιριάζουν καλύτερα στα νέα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών. Το πιρούνι έχει νέο cartridge για να μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα με τις ανωμαλίες του εδάφους. Νέα είναι και τα αμορτισέρ τα οποία διαθέτουν προοδευτικότερη λειτουργία.

rr 350 4t

Όλοι οι τετράχρονοι κινητήρες έχουν μικρότερο βάρος με ελαφρύτερα κινούμενα μέρη. Ο συμπλέκτης πλέον βρίσκεται ψηλότερα και ο στρόφαλος πιο πίσω. Οι αλλαγές αυτές, σύμφωνα με την Beta, μεταφέρουν το κέντρο βάρους χαμηλότερα και πιο κοντά στην έδραση του ψαλιδιού. Το καπάκι του βολάν είναι από μαγνήσιο.

rr 250 2t

Νέα είναι η τρόμπα νερού, ο μηχανισμός του επιλογέα των ταχυτήτων, οι δίσκοι συμπλέκτη και ο αισθητήρας νεκράς σχέσης. Νέα σχεδίαση διαθέτουν ο κύλινδρος και η κεφαλή ενώ ανανεώθηκαν και οι χάρτες ανάφλεξης.

BETA RR 125 2T My 20 front grey 560

Οι δίχρονοι κινητήρες με 125, 250 και 300 κ.εκ. έχουν νέο αντικραδασμικό άξονα για πιο ομαλή λειτουργία και λιγότερους κραδασμούς. Το 250 έχει νέα κυλινδροκεφαλή. Στο 125 έχουν αλλάξει πολλά. Νέο κύλινδρο και εξαγωγή, κάλυμμα συμπλέκτη, εξάτμιση με νέο θάλαμο διαστολής,

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με μια συνταγή που συνδυάζει χαμηλό κόστος, εξαιρετική αξιοπιστία, ελαφρύ βάρος και ικανοποιητική απόδοση, το Beat 110 έχει κυριαρχήσει στις αγορές της Ινδονησίας και της Νοτιοανατολικής Ασίας, περιοχές με έντονη ζήτηση για πρακτικά και οικονομικά μέσα μετακίνησης
Οι Βρετανοί επιστρέφουν δριμύτεροι στην κατηγορία που τους εδραίωσε στην ελληνική αγορά. Ήταν τότε που το Tiger 1050 «έκλεβε» πωλήσεις και όχι άδικα, από το TDM 900
Ο Γάλλος πρωταθλητής Superbike της σεζόν 2014 πραγματοποιεί μια ξεχωριστή δημοπρασία για να στηρίξει τα παιδιά που δίνουν τη δική τους μάχη με τον καρκίνο
Με μέγιστη ισχύ 80 HP, το Stark VARG EX είναι η πιο ισχυρή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα enduro στην αγορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.