15.07.2019
Ένα νέο supersport βρίσκεται στα «σκαριά». Μια μικρότερη Panigale με δικύλινδρο κινητήρα
Υπήρχαν φήμες πως η Ducati σύντομα θα αντικαταστήσει το 959 Panigale. Οι ίδιες πληροφορίες ανέφεραν πως ο κινητήρας του θα είναι ένας μικρότερος σε κυβισμό V4. Όμως η Ducati τους διαψεύδει όλους αποδεικνύοντας πως συνεχίζει να επενδύει στους δικύλινδρους κινητήρες.
Μπορεί να μην είναι 100% νέος, αλλά θεωρούμε δεδομένο πως θα έχει αυξημένη χωρητικότητα, μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά ο κυβισμός του πιθανότατα να μην ξεπερνά τα 1.000 κ.εκ. Λέτε να δούμε την αναβίωση του 996 ή του 998;
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες νέο θα είναι και το σύστημα εξάτμισης. Σημαντικά μεγαλύτερο από αυτό που χρησιμοποιείται στο 959, το οποίο θα βοηθάει στην εναρμόνιση με τις προδιαγραφές Euro5.
Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή είναι η επιστροφή στο μονόμπρατσο ψαλίδι, ένα από τα συστατικά που έκαναν τα supersport της Ducati να ξεχωρίζουν.
Η μοτοσυκλέτα των κατασκοπικών φωτογραφιών έχει διαφορετικής σχεδίασης ζάντες εμπρός και πίσω. Η πίσω είναι ίδιας σχεδίασης με του Panigale V4, πιθανότατα επειδή ταιριάζει με το μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ μπροστά η ζάντα προέρχεται από το 959.
Το μπροστινό μέρος και τα πλαϊνά μέρη του φέρινγκ μοιάζουν με αυτά του Panigale V4, ωστόσο η καρίνα και το πίσω μέρος πιθανότατα να είναι ίδια με του 959.
Αν παρουσιαστεί το “μικρό” Panigale θα αποτελεί το ισχυρότερο δικύλινδρο supersport με ισχύ που θα ξεπερνά πιθανότατα τους 160 ίππους. Όπως μας έχει συνηθίσεις η Ducati θα το κατασκευάσει σε δύο εκδόσεις. Την “απλή” και πιο οικονομική S και την “εξωτική” και πολύ πιο ακριβή R.
φωτογραφίες: morebikes
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.