Νεα Μοντελα

Daytona V310: Στην χώρα μας και το τέταρτο μέλος της οικογένειας 310

Ανακάλυψε την cruiser πλευρά της ζωής!


26.06.2019

Όπως σας είχαμε ενημερώσει από τον Απρίλιο, αμέσως μετά την πρώτη γνωριμία μας με τα νέα μοντέλα της Daytona, το cruiser μοντέλη της σειράς θα ερχόταν στην χώρα μας τον Ιούλιο

Η Γκοργκόλης Α.Ε. ανακοινώνει και επίσημα την έλευση του V310, που φέρνει στην οικογένεια των τριακοσαριών της Daytona νέα ποιοτικά χαρακτηριστικά.

daytona v310 3

Φουτουριστική σχεδίαση έξω από τα συνηθισμένα. Κορυφαίος τεχνολογικός εξοπλισμός που όμοιο δεν συναντάς αλλού. Η V310, στοχεύει στην άνεση, με δυνατότητες να σε ταξιδέψει και σε εκτός πόλης διαδρομές.

Δύο θύρες USB

Τώρα μπορείς να φορτίζεις γρήγορα το κινητό σου και να καταγράφεις ταυτόχρονα τα ταξίδια σου με άνεση χωρίς να ψάχνεις πως θα φορτίσεις τις συσκευές σου. Η V310 διαθέτει κοντά στο τιμόνι θύρα διπλής φόρτισης USB με έξοδο 2.1Α.

daytona v310 10

Δύο χαρτογραφήσεις κινητήρα

Με διπλή χαρτογράφηση, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε δύο λειτουργίες, την “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και την “S” για γρήγορη sport λειτουργία. Κατά την λειτουργία εξοικονόμησης καυσίμου η κατανάλωση κυμαίνεται στα 3,5 l/100km ενώ στη sport στα 3,79 l/100km

daytona v310 6

Έλεγχος Χειριστηρίων

Πλήθος μοντέρνων και εύχρηστων διακοπτών όπως, ηλεκτρικό άνοιγμα καλύμματος ρεζερβουάρ, ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού, βρίσκονται τοποθετημένοι αριστερά και δεξιά στο τιμόνι, ορατοί εύκολα κατά τη διάρκεια της νύχτας καθώς υπάρχει όμορφος κρυφός φωτισμός.

daytona v310 9

Έγχρωμη TFT/LCD Οθόνη

Η V310, διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT/LCD με ρύθμιση επιπέδου φωτεινότητας. Προσαρμόζεται στη φωτεινότητα του περιβάλλοντος χειροκίνητα ή αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού που επικρατούν στο περιβάλλον. Διαθέτει τέσσερα εξατομικευμένα θεματικά interfaces για να επιλέξεις αυτό που σου ταιριάζει.

daytona v310 4

Ελαστικά Radial και Τροχοί Αλουμινίου

Ζάντες από ελαφρύ τύπου αλουμινίου με ειδική εσωτερική σχεδίαση, εξασφαλίζουν υψηλή ανθεκτικότητα. Το μεγάλο πίσω ελαστικό 180º τύπου radial μεγιστοποιεί την επιφάνεια επαφής σε μεγάλες κλίσεις.

daytona v310 2

"Κρυφό" τελικό εξάτμισης

Η εξαιρετικής σχεδίασης εξάτμιση με το κυψελωτό τελικό, είναι κατασκευασμένη από ανοξείδωτο ατσάλι. Εφαρμόζει στο κάτω τμήμα του πλαισίου της V310, επιτυγχάνοντας βέλτιστη κατανομή και χαμηλό κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας.

Ψαλίδι & βάση πίσω φτερού αλουμινίου

Ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης ψαλίδι αλουμινίου. Από το πίσω τμήμα του ψαλιδιού ξεκινά και το φτερό/βάση πινακίδας, με το στήριγμά του να είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου.

daytona v310 8

Ρυθμιζόμενα μαρσπιέ

Τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ αλουμινίου 3 θέσεων, θα καλύψουν με άνεση και τα υψηλότερα αναστήματα, φέρνοντας την θέση οδήγησης στα μέτρα του αναβάτη.

Μοναδικό σέλα & θέση οδήγησης

Η θέση οδήγησης, εξαιρετικά εργονομική, επιτρέπει και τα χαμηλότερα αναστήματα να πατήσουν με άνεση στο έδαφος και τα δύο τους πόδια.

Ο συνεπιβάτης θα ταξιδέψει ξεκούραστα χάρη στην υψηλής σχεδίασης πίσω πλάτη. Έχει βάση από κράμα αλουμινίου, με το μαξιλάρι της είναι συνδυασμός από καουτσούκ και δερμάτινους κόκκους, καθιστώντας το λειτουργικό και πρακτικό.

daytona v310 7

Σύγχρονος & δυνατός κινητήρας

Η V310 είναι εξοπλισμένη με τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα της σειράς των 312κ.εκ με ισχύ 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ.

Με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και λίπανση με ξηρό κάρτερ, προσφέρει μέγιστη ροπή 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.

Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού είναι της Delphi και διαθέτει σασμάν 6 σχέσεων ταχυτήτων.

Η υψηλή σχέση συμπίεσης 12.5:1 λειτουργίας του κινητήρα, προσφέρει υψηλές επιδόσεις με χαμηλότερη κατανάλωση.

daytona v310 5

Συμπλέκτης Ολίσθησης

Η V310 φέρει συμπλέκτη ολίσθησης. Πρακτικά κάνει το φρενάρισμα ήπιο και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνοντας το φρένο κινητήρα, ενώ δίνει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

V310: 4.195 €

Στην τιμή δεν συμπεριλαμβάνονται μεταφορικά και έξοδα πινακίδας

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 – DOHC / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΙΣΧΥΣ 35,4 PS/9500 rpm
ΡΟΠΗ 30 Nm/7500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 300mm + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 230mm + ABS
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/70-17
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 180/55-17
ΨΥΞΗ Υγρόψυκτο
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΒΑΡΟΣ 175 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 14 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3,5 l/100km (eco)
3,79 l/100km (sport)
 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας
To ρετρό μονοκύλινδρο της ιαπωνικής εταιρείας έχει γίνει πολύ δημοφιλές στις ασιατικές αγορές. Αναπόφευκτα «έπεσα στα χέρια» customizer με το αποτέλεσμα των Dirt Freak να είναι άξιο αναφοράς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.