Νεα Μοντελα

Royal Enfield Bullet 500 Trials: "Πάτησαν" πάλι χώμα

"'Έρχεται" τον Αύγουστο στην Ευρώπη


03.06.2019

 

Τα Bullet δεν ήταν πάντα roadster. Συμμετείχαν μέχρι και σε Six Days Enduro και μάλιστα με πολλές επιτυχίες

Για να αποτίσουν φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία του εργοστασίου, οι ιθύνοντες της Royal Enfield, «πάτησαν» πάλι χώμα και δημιούργησαν τα Bullet Trials με 350 και 500 κ.εκ.

royal enfield bullet trial 2

Βασισμένες στο ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που «εκμεταλλεύεται» τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Το πιρούνι έχει διάμετρο 35 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ. και τα δύο αμορτισέρ ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις και έχουν διαδρομή 80 χλστ. Καμία διαφορά ως προς αυτό με τις εκδόσεις Classic. Η σέλα βρίσκεται στα 800 χλστ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 13,5 λίτρα. 

royal enfield bullet trial 7

Οι κινητήρες τους είναι αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι. Ο 350άρης αποδίδει 19,8 ίππους και 2,85 kgm ροπή και ο 500άρης 27 ίππους και 4,2 kgm ροπή.

royal enfield bullet trial 10

Το στυλ τους «ακροβατεί» ανάμεσα στο ρετρό enduro και το scrambler. Μεγάλος στρογγυλός προβολέας με προστατευτική σίτα, ψηλό τιμόνι, ζάντες με ακτίνες, 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, ένα μεγάλο χρωμιομένο τελικό και μεγάλη μεταλλική σχάρα που καταλαμβάνει το χώρο της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Τα ελαστικά διαθέτουν πυκνή χάραξη, με την χρήση του να προσανατολίζεται περισσότερο σε ασφάλτινη χρήση.

royal enfield bullet trial 14

Το Bullet 500 Trials θα ζυγίζει 192 κιλά με υγρά και θα κυκλοφορήσει στην Αγγλία τον ερχόμενο Αύγουστο, σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.

royal enfield bullet trial 5

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.