31.05.2019
Στις 8 Ιουνίου στο Sugo θα παρουσιαστεί η επετειακή έκδοση του διάσημου R6
Ένα από τα σημαντικότερα supersport όλων των εποχών κλείνει 20 χρόνια στην παραγωγή. Η Presto Corporation και η GK Dynamics έφτιαξε το επετειακόYZF-R6 20th Anniversary, αντλώντας έμπνευση από τα χρώματα του πρώτου R6 του 1999. Η έκδοση θα κάνει ντεμπούτο στις στην ετήσια συνάντηση των κατόχων μοντέλων R στην πίστα του Sugo στην Ιαπωνία.
Παρουσιάστηκε στα τέλη του 1998 και στα μέσα του 1999 κυκλοφόρησε σε όλο τον κόσμο. Αμέσως έγινε best seller και ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας που ξεπερνούσε σε ισχύ τους 100 ίππους (108) σε εργοστασιακή μορφή.
Για πρώτη φορά ανανεώθηκε το 2001, ενώ το 2003 απέκτησε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Το 2006 το μοντέλο άλλαξε εντελώς. Σπορ σχεδίαση, νέος κινητήρας, ride by wire και συμπλέκτης ολίσθησης ήταν στοιχεία που δεν βλέπαμε συχνά σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. Το 2008 η Yamaha εισήγαγε στο R6 το σύστημα YCC-I που βελτίωνε την απόδοση του κινητήρα στις υψηλές στροφές, ενώ επανασχεδιασμένο ήταν και το Deltabox πλαίσιο.
Το 2017 το R6 δέχθηκε την τελευταία ολική ανανέωση. Η σχεδίαση θυμίζε περισσότερο από κάθε άλλη φορά R1. Νέες αναρτήσεις και φρένα, αλουμινένιο ρεζερβουάρ, υποπλαίσιο μαγνησίου, ABS, προγράμματα οδήγησης και traction control συμπεριλαμβάνονταν στον βασικό εξοπλισμό. Η ιπποδύναμη του τετρακύλινδρου κινητήρα έφτασε τους 120 ίππους.
Παραμένει άγνωστο αν η Yamaha προχωρήσει στην παραγωγή του επετειακού R6, που εκτός της special βαφής δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν έχει άλλες διαφορές με την βασική έκδοση του μοντέλου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.