21.05.2019
Η ιταλική εταιρεία με μια φωτογραφία στην επίσημη σελίδα της στο instagram έκανε γνωστό πως το εκπληκτικό Superveloce θα αποτελέσει μοντέλο παραγωγής το 2020
Στην έκθεση του Μιλάνου το Νοέμβριο του 2018 η MV Agusta αποκάλυψε το Superveloce 800, ένα πρωτότυπο που συνδυάζει την κλασσική εμφάνιση με την σύγχρονη τεχνολογία, κορυφαία ηλεκτρονικά και επιδόσεις.
Με μια φωτογραφία στην οποία εμφανίζεται μια γυμνή αναβάτρια πάνω στο Superveloce, το εργοστάσιο της Schiranna ανακοίνωσε πως το 2020 θα δούμε την έκδοση παραγωγής.
H MV Agusta γιορτάζει τα απίστευτα ρεκόρ της στις πίστες τις δεκαετίες του ΄60 και του ’70 με την εκπληκτική Superveloce 800.
Η ιταλική εταιρεία μας έχει συνηθίσει σε απίστευτες δημιουργίες. Κάποιες από αυτές βασίζονται στους ιδιαίτερους χρωματισμούς αλλά πολλές περνάνε και στην ουσία. Η Superveloce είναι μία από αυτές τις πραγματικά ιδιαίτερες.
Οι διαχρονικές κλασικές γραμμές αποτίνουν φόρο τιμής στην ιστορία της MV Agusta, αλλά στο Superveloce 800 βλέπουμε επίσης πολλά σύγχρονα σχεδιαστικά στοιχεία που έχουν συνδυαστεί με την «κληρονομιά» της ιταλικής μάρκας.
Ένα φέρινγκ από ανθρακονήματα περιβάλλει τον κινητήρα και το πλαίσιο, ενώ το μπροστινό μέρος αποδίδει φόρο τιμής στις σχεδιαστικές τάσεις της δεκαετίας του '70.
Το κίτρινο χρώμα της ζελατίνας του φέρινγκ και του κρύσταλλου του προβολέα προέρχονται από τα 70s. Ο τελευταίος είναι πολυεδρική μονάδα τεχνολογία ς LED με DRL φώτα που είναι ενσωματωμένος στο κάλυμμα του πάνελ οργάνων.
Το υποπλαίσιο επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να μετατρέπει την μοτοσυκλέτα από μονόσελη σε δίσελη, αναλόγως τις ορέξεις!
Ο κινητήρας και στο σύστημα πέδησης προέρχονται αυτούσια από το F3 800, με κάποιες αλλαγές που βελτιώνουν την απόδοση του κινητήρα στο Superveloce. Φέρει νέες ρυθμίσεις και δεν αποκλείεται να είναι πιο ισχυρός από αυτόν του F3.
Το σύστημα εξάτμισης επανασχεδιάστηκε με βάση την κλασική διάταξη 3 σε 1 σε 3, με τα τελικά τοποθετημένα ασύμμετρα. Δύο στη δεξιά πλευρά και ένα στα αριστερά, θυμίζοντας την λύση που χρησιμοποιήθηκε στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της MV Agusta.
Η θέση οδήγησης προέρχεται από supersport F3 800, συμπεριλαμβανομένου του ύψους του σέλας, του τιμονιού και της θέσεις των ποδιών.
Τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόζει τη θέση οδήγησης. Η νέα οθόνη TFT διαθέτει ειδικά γραφικά και πλήθος νέων λειτουργιών.
Η κλασσική τάπα ρεζερβουάρ «δένει» με δύο δερμάτινους ιμάντες, επάνω στο ρεζερβουάρ και το πλαίσιο.
Πραγματικό έργο τέχνης και λίγα λέμε!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.