17.05.2019
Μετά το εκπληκτικό πρωτότυπο KX που παρουσιάστηκε στην EICMA , η Royal Enfield κατοχυρώνει το όνομα Meteor, που πιθανότατα να είναι το όνομα του bobber της εταιρείας
Το KX υπήρξε μοντέλο της δεκαετίας του ’30. Ήταν η μεγαλύτερη σε κυβισμό μοτοσυκλέτας παραγωγής που έχει βγάλει ποτέ η Royal Enfield.Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1.184 κ.εκ, την έφερνε στην κορυφή εκείνης της εποχής από πλευράς επιδόσεων. Ελάχιστες «επιβιώνουν» έως σήμερα και σίγουρα η αξία τους είναι ανεκτίμητη.
Το Metor από την άλλη αποτελέσε μοντέλο του 1952. Αρχικά ο κινητήρας του ήταν 500 κ.εκ., δικύλινδρος εν σειρά. Στην συνέχεια απέκτησε 692 κ.εκ. για να αντικατασταθεί 10 χρόνια αργότερα από το Interceptor.
H ύπαρξη του αεροελαιόψυκτου V2 κινητήρα των 838 κ.εκ, αφήνει «υποσχέσεις» για το μέλλον. Πιθανότατα να δούμε νέα μοντέλα να βγαίνουν από το ινδικό εργοστάσιο με τον συγκεκριμένο, που σύμφωνα με τους Ινδούς αποδίδει 90 ίππους! Το πρώτο μπορεί να είναι το Meteor.
Το ΚΧ είναι bobber. Hard tail, με ψαλίδι τύπου cage, όπως οι αυθεντικές μοτοσυκλέτες του είδους, αλλά μονόμπραστσο και εκπληκτικής αισθητικής. Είναι επίσης μονόσελο, με τον πίσω τροχό να εξέχει απροκάλυπτα. Από την πλευρά που λείπει το ψαλίδι, η «ακριβή» εμφάνιση συμπληρώνεται με δύο ασύμμετρα τοποθετημένα τελικά. Μπροστά το πανέμορφο πιρούνι ενσωματώνει και τον στρογγυλό, δημιουργώντας ένα φοβερό αισθητικό αποτέλεσμα.
Το μακρόστενο ρεζερβουάρ σε πράσινο χρώμα με το χρυσό logo της εταιρείας, εφάπτεται με το δερμάτινο μονόσελο. Κάτω από αυτό βρίσκεται το αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο όπως και στα Bobber της Triumph.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.