08.05.2019
Η Honda Motor Europe παρουσιάζει τα νέα μοντέλα off road και διπλής χρήσης (dual purpose), με το αναβαθμισμένο CRF250R να βρίσκεται στο επίκεντρο
Το CRF250R παρουσιάζεται βελτιωμένο στους τομείς των επιδόσεων και του πλαισίου που «κληρονόμησε» από το CRF450R και η οποία διαθέτει για πρώτη φορά το Honda Selectable Torque Control (HSTC), όπως ονομάζει η Ιαπωνική εταιρεία το traction control. Τα CRF450L, CRF250L και CRF250 RALLY φέρουν χρωματικές αλλάγές και νέα γραφικά.
CRF250R και CRF250RX
Εναρμονίζοντάς το με το CRF450R, το CRF250R του 2020 αναβαθμίστηκε στον πλαίσιο και τον κινητήρα και πλέον διαθέτει βελτιστοποιημένη απόδοση και καλύτερο χειρισμό.
Οι αλλαγές στον κινητήρα αυξάνουν κατά 4% και 8% αντίστοιχα τις τιμές μέγιστης ισχύς και ροπής. Ταυτόχρονα η καμπύλη ροπής παρουσιάζεται βελτιωμένη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η κεφαλή και το πιστόνι είναι επανασχεδιασμένα, όπως και οι θυρίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Επίσης διαθέτει και νέο προφίλ εκκεντροφόρων που βελτιώνει την ροπή από τις 6.000 έως τις 10.000 σ.α.λ. Το νέο γρανάζι της δευτέρας μπορεί να εκμεταλλευθεί την αύξηση ισχύος, ενώ τα γρανάζια της 3ης και 4ης διαθέτουν επίστρωση για μειωμένες τριβές και για ομαλότερες αλλαγές. Ολοκληρώνοντας τις αναβαθμίσεις του κινητήρα, το CRF250R διαθέτει νέους χάρτες ανάφλεξης, για καλύτερη παροχή ισχύος ανάλογα με την επιλογή σχέσης.
Η μείωση του βάρους του πλαισίου και του ψαλιδιού επιφέρουν βελτίωση της ακαμψίας με αποτέλεσμα την καλύτερη σταθερότητα και την ακρίβεια στην οδήγηση. Έχουν γίνει αλλαγές στις αναρτήσεις για καλύτερες αποσβέσεις σε χαμηλές ταχύτητες.
Το CRF250R θα είναι διαθέσιμο με νέα τακάκια στο πίσω φρένων ειδικά σχεδιασμένα για μεγαλύτερη αντοχή και βέλτιστη απόδοση, χωρίς να υπάρχει πλέον η ανάγκη τοποθέτησης καλύμματος του δίσκου. Το CRF250RX 2020 διαθέτει όλες τις αναβαθμίσεις του CRF250R.
CRF450R και CRF450RX
Μετά τις σημαντικές αλλαγές που δέχθηκε στον τομέα των επιδόσεων το 2019, τα μοντέλα του CRF450R και CRF450RX 2020 φέρουν πλέον το Honda Selectable Torque Control, το οποίο λειτουργεί παράλληλα με τις αναθεωρημένες ρυθμίσεις του HRC Launch Control και της ECU.
Οι τρεις τρόποι λειτουργίας του HSTC βελτιώνουν την πρόσφυση και παίρνουν δεδομένα από τον ρυθμό μεταβολής των στροφών. Δεν λειτουργεί με αισθητήρα ταχύτητα πίσω τροχού. Όταν ο κινητήρας απενεργοποιείται, το HSTC διατηρεί την τελευταία επιλεγμένη ρύθμιση για την επόμενη διαδρομή. Το σύστημα μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί.
Όπως και το 250, τα CRF450R και CRF450RX επωφελούνται από τα νέα τακάκια στο πίσω φρένο και τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις. Επίσης διαθέτουν να νέα γραφικά.
CRF450L, CRF250L και CRF250
Τo CRF450L, που παρουσιάστηκε πέρυσι και χρησιμοποιεί το ίδιο πλαίσιο και κινητήρα με το CRF450R, διαθέτει την αναβαθμισμένη εμφάνιση των motocross μοντέλων. Τα CFR250L και CRF250 RALLY θα είναι διαθέσιμα σε μαύρο "stealth" χρώμα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.