15.04.2019
Η BMW ετοιμάζει κάτι σπουδαίο και αυτό δεν είναι κρυφό
Έχουμε δει ήδη έναν μεγάλο αερόψυκτο boxer στα τέλη του 2018 πάνω στο «Departed» της Works Zon που πήρε τον πρώτο βραβείο στο Hot Rod Custom Show της Yokohama. Ήταν τότε που υπήρξαν και οι πρώτες φήμες πως ο νέος boxer είναι 1800 κ.εκ., λόγω της ονομασίας R18 που έφερε στα καπάκια και πως θα χρησιμοποιηθεί σε ένα νέο cruiser αλλά και σε άλλα νέα μοντέλα.
Πριν λίγες εβδομάδες ο φωτογραφικός φακός «έπιασε» σε δοκιμές ένα μεγάλο cruiser. Τώρα ήρθε η σειρά του «Birdcage» δημιούργημα της Revival Cycles που μας δείχνει ξανά το νέο κινητήρα.
Όπως αποκάλυψε ο ιδιοκτήτης της Revival «η BMW ήρθε σε εμάς και μας παρουσίασε έναν κινητήρα, ένα κιβώτιο ταχυτήτων και ένα είδος μετάδοσης που δεν είχαμε ξαναδεί ποτέ».
Για να αναδείξουν την «πρώτη ύλη» της BMW οι άνθρωποι της Revival σχεδίασαν ένα πλαίσιο εμπνευσμένο από το Birdcage (κλουβί πουλιού) που χρησιμοποίησαν οι Maserati και η Porsche στα αυτοκίνητά τους τις δεκαετίες του 50 και του 60. Το πλαίσιο αποτελείται από 138 κομμάτια τιτανίου για να περιοριστεί το βάρος και να αυξηθεί η αντοχή του. Μάλιστα κατάφεραν να προσαρμόσουν και το σύστημα μπροστινής ανάρτησης Telelever, χρησιμοποιώντας το πιρούνι του R1150 GS με αμορτισέρ της Ohlins.
Όλα τα υπόλοιπα κομμάτια της μοτοσυκλέτας είναι από αλουμίνιο επεξεργασμένα σε μηχανές CNC και aνθρακονημάτινα τμήματα.
Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται με το χέρι με λεβιέ στα δεξιά της μοτοσυκλέτας. Πίσω από τα «βουρτσισμένα» καπάκια που καλύπτουν τον κινητήρα και τους κυλίνδρους, κρύβεται ένα μικροσκοπικό ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας δύο λίτρων.
Φρένα υπάρχει μόνο πίσω με τον τροχό να είναι καλυμμένος με δίσκο αλουμινίου, ενώ ο μπροστινός φέρει ακτίνες. Οι εξατμίσεις είναι τιτανίου.
Η μοτοσυκλέτα ήταν ένα από τα κύρια εκθέματα του Handbuilt Show στο Austin των Η.Π.Α.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.