Royal Enfield Bullet 350 & 500 Trials: H Enfield τιμά το παρελθόν της
Δύο "χωμάτινα" Bullet
28.03.2019
Δύο μοντέλα που δημιουργήθηκαν για της 87η επέτειο της μακροβιότερης σειρά μοτοσυκλετών στον κόσμο
Τα Bullet δεν ήταν πάντα roadster. Συμμετείχαν μέχρι και σε Six Days Enduro και μάλιστα με πολλές επιτυχίες. Για να αποτίσουν φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία του εργοστασίου, οι ιθύνοντες της Royal Enfield, «πάτησαν» πάλι χώμα και δημιούργησαν δύο εκδόσεις Bullet Trials με 350 και 500 κ.εκ.
Βασισμένες στο ίδιο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο που «εκμεταλλεύεται» τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του. Το πιρούνι έχει διάμετρο 35 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ. και τα δύο αμορτισέρ ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις και έχουν διαδρομή 80 χλστ. Καμία διαφορά ως προς αυτό με τις εκδόσεις Classic.
Οι κινητήρες τους είναι αερόψυκτοι, μονοκύλινδροι. Ο 350άρης αποδίδει 19,8 ίππους και 2,85 kgm ροπή και ο 500άρης 27 ίππους και 4,2 kgm ροπή.
Το στυλ και των δύο «ακροβατεί» ανάμεσα στο ρετρό enduro και το scrambler. Μεγάλος στρογγυλός προβολέας με προστατευτική σίτα, ψηλό τιμόνι, ζάντες με ακτίνες, 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, ένα μεγάλο χρωμιομένο τελικό και μεγάλη μεταλλική σχάρα που καταλαμβάνει το χώρο της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη. Τα ελαστικά διαθέτουν πυκνή χάραξη, με την χρήση του να προσανατολίζεται περισσότερο σε ασφάλτινη χρήση.
Αρχικά τα δύο Bullet Trials θα κυκλοφορήσουν στην Ινδία. Στην Ευρώπη αναμένονται το 2020.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.