2019 Indian Roadmaster Elite: Η πιο “πλούσια”, τουριστική Indian
Με logo από φύλλα χρυσού
05.03.2019
Για το 2019 η Indian παρουσίασε μία εκλεπτυσμένη έκδοση της πολυτελούς Roadmaster
H Elite βασίζεται στην Roadmaster και διαθέτει πολλά premium χαρακτηριστικά αλλά και ειδική βαφή. Πρόκειται για μία υπερρουριστική μοτοσυκλετα που απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν την απόλυτη άνεση και το υψηλότερο επίπεδου εξοπλισμού.
Ξεκινώντας από την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας έχει επιλεγεί μια διχρωμία κόκκινου (Wildlfe Red Candy) και μαύρου (Black Crystal). Τα logo είναι από φύλλα χρυσού 24 καρατίων. Η βαφή της Roadmaster Elite διαρκεί 30 ώρες και το τελικό φινίρισμα γίνεται με το χέρι.
Από μια τέτοια μοτοσυκλέτα δεν θα μπορούσε να λείπει ένας high end ηχητικό σύστημα. Το αναβαθμισμένο σύστημα PowerBand Audio Plus έχει ισχύ 600w. Προσφέρει εξαιρετικό ήχο και διαύγεια από ηχεία υψηλών αποδόσεων, που βρίσκονται στο φέρινγκ, στο top case και στις πλαϊνές βαλίτσες. Ο ήχος είναι κατά 50% πιο δυνατός από το ηχητικό σύστημα της απλής Roadmaster Το σύστημα PowerBand Audio Plus διαθέτει ενισχυμένο δυναμικό ισοσταθμιστή εννέα ζωνών που ρυθμίζει αυτόματα τις συγκεκριμένες συχνότητες στο βέλτιστο επίπεδο σε διαφορετικές ταχύτητες της μοτοσυκλέτας για να αντισταθμίσει τους εξωτερικούς θορύβους με στόχο να προσφέρει κρυστάλλινη ποιότητα ήχου.
Επιπλέον διαθέτει:
- Δερμάτινα υποβραχιόνια συνεπιβάτη
- Μεγάλα μαρσπιέ αναβάτη και συνεπιβάτη από billet αλουμίνιο
- Πλαίσια καθρεφτών από billet αλουμίνιο
- Χρωμιομένα προστατευτικά κάγκελα
To Roadmaster Elite κινείται από τον δικύλινδρο V κινητήρα Thunder Stroke 111 (1.818 κ.εκ.) παράγει 16,4 kgm ροπή.
Το Roadmaster Elite διαθέτει επίσης τρία προγράμματα οδήγησης Tour, Standard και Sport, που επιτρέπουν στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόκριση του γκαζιού του της μοτοσυκλέτας στις προτιμήσεις του.
Απενεργοποίηση του πίσω κυλίνδρου: Όταν ο Thunder Stroke 111 φτάσει στη θερμοκρασία λειτουργίας και η θερμοκρασία περιβάλλοντος υπερβεί τους 15° C, ο πίσω κύλινδρος απενεργοποιείται αυτόματα όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη, με αποτέλεσμα τη μείωση της θερμότητας που προέρχεται από τον κινητήρα, ώστε ο αναβάτης να αισιάνεται πιο άνετα όταν η μοτοσυκλέτα κινείται σε πολύ μικρές ταχύτητες μέσα σε κίνηση. Ο οπίσθιος κύλινδρος ενεργοποιείται αμέσως μόλις ο αναβάτης κινηθεί με σταθερή ταχύτητα.
Το Roadmaster Elite διαθέτει επίσης το σύστημα Indian Motorcycle Ride Command. Η οθόνη αφής 7 ιντσών που μπορεί να χειριστεί ο αναβάτης και με γάντια διαθέτει σύστημα πλοήγησης, προσαρμόσιμες οθόνες πληροφοριών, συμβατότητα Bluetooth και συνδεσιμότητα με κινητό τηλέφωνο μέσω εφαρμογής που επιτρέπει την απομακρυσμένη πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν τη μοτοσυκλέτα. Οι αναβάτες μπορούν επίσης να σχεδιάσουν μια διαδρομή με έως και 100 σημεία στην ιστοσελίδα Ride Command και να την μεταφέρουν ασύρματα στην μοτοσυκλέτα μέσω Bluetooth.
Το Roadmaster Elite διατίθεται με στάνταρ όλες τις κορυφαίες τουριστικές ανέσεις που της Indian, συμπεριλαμβανομένων:
- Πλήρης φωτισμός LED
- Δερμάτινες θερμαινόμενες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη
- ABS
- Θερμαινόμενα γκρπ
- Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί (keyless)
- Ρυθμιζόμενη ζελατίνα
- Αδιάβροχες, πλαϊνές βαλίτσες με τηλεχειρισμό
- Top Case που χωράει δύο full face κράνη
To Roadmaster Elite κοστίζει στην Αμερική 36.999 δολάρια.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.