18.02.2019
Ο εμπορικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας, Gianni Monini, αποκάλυψε μεταξύ άλλων πως «έρχεται» ένα μεγαλύτερο TRK
Μετά το 752S, του οποίου η επίσημη παρουσίαση στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου διεξάγεται αυτές τις ημέρες, και το πρωτότυπο Leoncino 800 που είδαμε τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA, ο Gianni Monini, δηλώνει κάτι που είχαμε φανταστεί οι περισσότεροι. Η Benelli συνεχίζοντας την είσοδό της στις δημοφιλέστερες κατηγορίες μοτοσυκλετών θα κατασκευάσει ένα TRK με τον μεγαλύτερο δικύλινδρο κινητήρα που έχει στην γκάμα της, χωρίς όμως να προσδιορίζει πότε θα γίνει αυτό.
Τα όσα δήλωσε σε Ιταλούς δημοσιογράφους ήταν πολύ ενδιαφέροντα και δείχνουν τον τρόπο με τον οποίος σκέφτονται από κοινού Ιταλοί και Κινέζοι.
Είπε πως η μεσαίο κυβισμού μοτοσυκλέτες παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων το 2018 κατά 50% και αυτό αφορά και την Benelli αφού έχει τα TRK502 και Leoncino στην γκάμα της. Επιπλέον η εταιρεία κατάφερε να κάνει πολλούς καταναλωτές να αγοράσουν μοτοσυκλέτα, που δεν μπορούσαν πλέον να βρουν μοτοσυκλέτες κατάλληλες για τις ανάγκες του. Είναι πολύ ικανοποιημένοι και θα διατηρήσουν την ίδια γραμμή και στο μέλλον.
Τόνισε πως η επιτυχία των TRK και Leoncino βασίζεται στο γεγονός πως δεν υπήρχαν πολλά μοντέλα αντίστοιχου κυβισμού με ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά και πολύ καλή τιμή. Επιπλέον οι μοτοσυκλέτες τους είναι μεγάλες, όσο και μοντέλα με περισσότερα κυβικά αυτό αρέσει στον κόσμο. Οι μοτοσυκλέτες του ανταγωνισμού θυμίζουν σε μέγεθος μικρότερες μοτοσυκλέτες.
Ο στόχος της εταιρείας είναι όλα τα μοντέλα να πηγαίνουν εμπορικά καλά στις αγορές της Ευρώπης και της Ασίας. Το TRK 502 «γεννήθηκε» από τις κοινές προσπάθειες τόσο της κινεζικής όσο και της ιταλικής πλευράς. Το ίδιο έγινε και με το BN302. Το Leoncino είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη στην Ιταλία με την οποία θέλει η εταιρεία να «θυμίσει» την μεγάλη ιστορία της Benelli.
Για τα ηλεκτρικά δήλωσε πως παρακολουθούν τις εξελίξεις και πως όταν υπάρξει μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον θα είναι έτοιμοι να μπουν και σε αυτήν την κατηγορία. Για τους αγώνες είπε πως δεν υπάρχουν προς το παρόν κάποια σχέδια, αλλά είναι ένας τομέας που ενδιαφέρει την Benelli.
Στο ερώτημα τι απέγινε το 2ue, είπε πως προτιμήθηκαν τα BN600R και 752S διότι ικανοποιούν τις ανάγκες διάφορων αγορών, ενώ το Due μόνο της ευρωπαϊκής.
Το μέλλον προδιαγράφεται πολύ ενδιαφέρον!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.