08.02.2019
To δεύτερο δικύλινδρο supersport στα 400 κ.εκ. παρουσίασε η Honda και το διαθέτει προς το παρόν στην ιαπωνική αγορά
Το Kawasaki Ninja 400 βρήκε ανταγωνιστή. Θα έρθει στα μέρη μας; Άγνωστο προς το παρόν.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο αναβαθμισμένο CBR500R που είδαμε στα τέλη του 2018 στην EICMA του Μιλάνου. Η σχεδίαση, ακόμη και τα χρώματα, είναι ίδια. Σπορ γραμμές, φουλ φέρινγκ, LED φωτιστικά σώματα.
Ο δικύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 46 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 3,9 kgm στις 7.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με την Honda το σύστημα εξάτμισης είναι επανασχεδιασμένο και ο χρονισμός των βαλβίδων είναι βελτιωμένος. Είναι εξοπλισμένο επίσης με συμπλέκτη ολίσθησης, κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων και το πάνελ οργάνων είναι ψηφιακό.
Οι αναρτήσεις προέρχονται από το CBR500R, με το συμβατικό πιρούνι να είναι ρυθμιζόμενο και η πίσω ανάρτηση νέα. Τα ελαστικά που «αγκαλιάζουν» τις χυτές αλουμινένιες ζάντες είναι διαστάσεις 120/70 μπροστά και 160/60 πίσω. Το βάρος του είναι 192 κιλά, ωστόσο στο ιαπωνικό site της Honda, δεν διευκρινίζεται αν είναι με ή χωρίς υγρά. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 17 λίτρα.
Με 46 ίππους υπολείπεται μόλις ενός του «μεγαλύτερου CBR500R, ενώ ταυτόχρονα εμφανίζεται δυνατότερο στα χαρτιά κατά έναν ίππο από το Ninja 400. Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να δούμε τα δύο μοντέλα να «κοντράρονται» στις πίστες του WorldSSP300!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.