07.02.2019
Η κατηγορία On Οff είναι η δημοφιλέστερη σε όλο τον κόσμο. Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές πάνω από μια δεκαετία πουλάνε σαν «τρελοί». BMW, Ducati, KTM, Triumph, έχουν «αφήσει πίσω τους» Ιάπωνες
Η Honda μπήκε στο «παιχνίδι» με ένα «βαρύ» όνομα. Το 2014 είδαμε ως πρωτότυπο ένα λασπωμένο Africa Twin, που διατηρούσε την προσωπικότητα του 750, αλλά έδειχνε έτοιμο να τα βάλει με τα μαστόδοντα των 1200 κ.εκ. των Ευρωπαίων. Το 2016 το μοντέλο παραγωγής ήταν ίδιο με το λασπωμένο πρωτότυπο. Ήταν 1000 κ.εκ., με πιο off road χαρακτήρα από τα ευρωπαϊκά υπερ-τουριστικά, που έβγαζαν πάνω από 120 ίππους. Η νέα Africa Twin με τους 100, ήταν μια πιο ισχυρή μεσαία On Off, όντας δυνατότερη από τα 800άρια της BMW και της Triumph. Αυτήν την κατηγορία προφανώς είχαν βάλει στο «μάτι» οι Ιάπωνες.
Διαβάστε την δοκιμή τους Honda Africa Twin
Το 2018 ήρθε στην ζωή μας η έκδοση Adventure Sports, η οποία «έφτασε» σε όγκο και ύψος τις Adventure εκδόσεις της BMW, της Ducati και της KTM. Υστερούσε σε επιδόσεις, μιας και ο δικύλινδρος δεν άλλαξε, αλλά έφερε πολλές αναβαθμίσεις. Καλύτερες αναρτήσεις, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ, ψηλότερη ζελατίνα, νέο πάνελ οργάνων και ήταν διαθέσιμη και με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, κάτι που δεν διαθέτουν οι ανταγωνιστές της.
Διαβάστε την δοκιμή τους Honda Africa Twin Adventure Sports
Προσπερνάμε το 2019 και φτάνουμε στο 2020. Οι αλλαγές στις προδιαγραφές ρύπων αναμένεται να φέρουν πολλές αλλαγές και εξελίξεις. Μία από αυτές θα αφορούν το μεγάλο On Off της Honda, το οποίο σύμφωνα με φήμες από την Ιαπωνία, θα ανανεωθεί. Μεγαλύτερος κινητήρας με 1.080 κ.εκ. και αυξημένη ιπποδύναμη κατά 5 ίππους. Νομίζετε πως είναι λίγα; Με το Euro5 σε ισχύ αναμένεται να δούμε πολύ λιγότερους ίππους σε πολλά μοντέλα.
Αναμένεται να είναι ισχυρότερο από τα μεσαία On Off κατά 10 ίππους τουλάχιστον. Το CRF1100L Africa Twin θα διατίθεται με το νέας γενιάς DCT. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της απλής έκδοσης θα φτάσει τα 20 λίτρα, ενώ η έκδοση Adventure Sports θα παραμείνει στην γκάμα και θα φέρει και αυτή το νέο κινητήρα.
Το πάνελ οργάνων θα ακολουθήσει τις τελευταίες τάσεις, με μια μεγάλη έγχρωμη TFT οθόνη. Θα φέρει επίσης σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό AutoBy – που «σχεδίασε» το Africa Twin της φωτογραφίας, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές στην εμφάνισή του. Το μπροστινό κομμάτι του φέρινγκ θα είναι επανσχεδιασμένο, ενώ μικρές αλλαγές θα έχουν όλα τα πλαστικά μέρη.
Αν ισχύουν όλα τα παραπάνω το νέο Africa Twin αναμένεται μέσα στο 2020.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.