05.02.2019
Φημολογείται πως η Suzuki δουλεύει πάνω στο project αναβίωσης του «θρυλικού» DR Big
Το νέο ήρθε στην επιφάνεια από το ισπανικό trailridersmag.com που επικαλείται πηγές από την Ιαπωνία. Το νέο DR Big όμως δεν θα είναι μονοκύλινδρο, όπως ο προκάτοχός τους, αλλά θα βασίζεται σε γνωστά συστατικά.
Αν οι φήμες αποδειχθούν αληθινές, τότε το νέο DR Big θα βασίζεται στον κινητήρα και το πλαίσιο του V-Strom 1000 (διαβάστε εδώ την δοκιμή), όμως ο προσανατολισμός του αναμένεται να είναι πιο χωμάτινος.
Μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, θα του εξασφαλίσουν μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Ο τροχός μπροστά θα είναι διαμέτρου 21 ιντσών και οι ζάντες θα έχουν ακτίνες. Το ρεζερβουάρ θα μεγαλύτερη χωρητικότητα και το ABS αναμένεται να διαθέτει ρύθμιση για off road χρήση.
Αν αληθεύουν όλα αυτά, θα έχουμε μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στα πιο «χωματερά», BMW F850GS Adventure, Honda Africa Twin, KTM 790 Adventure R και Triumph Tiger 800 XCx.
To Suzuki DR 800 S Big παρουσιάστηκε το 1988 και ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 727 κ.εκ. απέδιδε 52 ίππους. Το 1990 η δεύτερη γενιά, απέκτησε 779 κ.εκ. και 54 ίππους. Ήταν μια τεράστια μοτοσυκλέτα με ένα εξίσου μεγάλο ρεζερβουάρ 30 λίτρων, που στη συνέχεια μίκρυνε κατά 7 λίτρα. Το ύψος σέλας βρισκόταν 876 χλστ. πάνω από το έδαφος, η ανάρτηση ήταν πολύ μαλακή και το μπροστινό φρένο αδύναμο. Ήταν απλά μια καλή μοτοσυκλέτα για την εποχή της, αλλά έκανε εντύπωση εξαιτίας του πρωτοποριακού της σχεδιασμού. Ήταν η πρώτη με ρύγχος, συστατικό που έχει υιοθετηθεί από την BMW, την Ducati και την Triumph και πρόσφατα την Benelli.
To μοντέλο της Suzuki έγραψε ιστορία και στον πιο σκληρό αγώνα, συμμετέχοντας στο Rally Dakar και τερματίζοντας σε πολύ καλές θέσεις.
Ας ελπίσουμε πως οι φήμες θα αποδειχθούν αληθινές.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.