Εξελίσσει το turbo η Suzuki

Πρωτότυπο σύστημα υπερτροφοδότησης


01.02.2019

Νέα σχέδια αποκαλύπτουν πως το εργοστάσιο του Hamamatsu δουλεύει πάνω στην εξέλιξης ενός κινητήρα με υπερτροφοδότηση, με το σύστημα να εκμεταλλεύεται τους σωλήνες του πλαισίου


Θυμάστε το Recursion; Ήταν τα «αστέρι» του stand της Suzuki στο Tokyo Motor Show του 2013, χάρις στο φουτουριστικό σχεδιασμό του και τον δικύλινδρο κινητήρα των 588 κ.εκ. με υπερτροφοδότηση. Ικανός να αποδίδει 100 ίππους στα 8.000 σ.α.λ. και 10 kgm ροπή στις 4.500 στροφές. Όλο το project «εξαφανίστηκε», αλλά τώρα μετά από πέντε χρόνια, φαίνεται πως οι μηχανικοί της Suzuki συνεχίζουν να εξελίσσουν τον turbo κινητήρα.

2 suzuki 4

Μετά το Recursion η Suzuki προχώρησε και στην παρουσίαση του XE7 στο Τokyo το 2015. Ήταν η εξέλιξη του κινητήρα του 2013, με 700 κ.εκ. και 150 ίππους.

2 suzuki 1

Τώρα έρχεται μια ακόμη πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή να αναθερμάνει τα turbo-σχέδια των Ιαπώνων. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα εκμεταλλεύεται το πλαίσιο ως αναπόσπαστο μέρος του συστήματος. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες του διπλώματος ευρεσιτεχνίας, το πλαίσιο αποτελείται από δύο δοκούς που προεξέχουν από τον κινητήρα στο πλάι και ακόμη δύο από κάτω. Μέχρι εδώ δεν υπάρχει πρωτοτυπία, αλλά μια προσεκτικότερη ματιά αρκεί για να δούμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου συστήματος.

2 suzuki 2


Το φιλτροκούτι τοποθετείται μπροστά από τον κινητήρα και το intercooler συνδέεται άμεσα με το πλαίσιο μέσω εύκαμπτων σωληνώσεων. Αυτό συμβαίνει διότι η ιδέα της Suzuki είναι να εκμεταλλευτεί το πλαίσιο ως αναπόσπαστο μέρος του συστήματος υπερτροφοδότησης, με σκοπό να εξοικονομήσει βάρος.

2 suzuki 3


Μέσα από ένα όχι κάι τόσο πολύπλοκο σύστημα σωληνώσεων, ο αέρας διοχετεύεται και μέσα στα σφραγισμένα τμήματα του πλαισίου. Είναι μια απλή ιδέα που βοηθάει στο να μην χρησιμοποιούνται πολλοί από τους απαραίτητους σωλήνες ενός υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.

Παρόλο που η εξέλιξη βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο δεν υπάρχει αναμενόμενη ημερομηνία «άφιξης» σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Οι τελευταίες φήμες αναφέρουν πως μπορεί να χρειαστούν ακόμη και δύο χρόνια πριν δούμε ένα μοντέλο με το σύστημα υπερτροφοδότησης της Suzuki.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Stefan Pierer και o co-CEO Gottfried Neumeister προχώρησαν σε επίσημη ανακοίνωση που αφορά το παρόν και το μέλλον της εταιρείας
Οι μοτοσυκλέτες Rally αντιπροσωπεύουν την αιχμή της τεχνολογίας και της σχεδίασης για απαιτητική οδήγηση σε κάθε έδαφος. Αυτά τα μοντέλα διαθέτουν χαρακτηριστικά που προσφέρουν αξιοπιστία, αντοχή και κορυφαία απόδοση σε off-road διαδρομές

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.