Νεα Μοντελα

Honda GTR150: Ο εισβολέας

Ήρθε στην Ελλάδα


31.01.2019

Ένα ακόμη «υπερ-παπί» που σχεδιάστηκε αρχικά για την ασιατική αγορά κάνει την εμφάνιση του στην ελληνική αγορά


Ο λόγος για το Honda GTR150, που γνωρίσατε στο 2WO.gr, ως RS150R. Ένα πολύ όμορφο παπί, που χρησιμοποιεί κινητήρα μοτοσυκλέτας και εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη.

Μπορεί εμφανισιακά να μοιάζει με τα «παπιά», αλλά ουσιαστικά είναι μια μικρή σε κυβισμό μοτοσυκλέτα. Αυτό αποδεικνύεται από το πλαίσιο που είναι τύπου διαμάντι και όχι μονής ραχοκακαλιάς όπως συνηθίζεται, και από την αρχιτεκτονική του κινητήρα, που προέρχεται από το CBR150 (μοντέλο 2016 για την ασιατική αγορά) του οποίου ο κύλινδρος έχει κλίση προς τα επάνω και δεν είναι οριζόντια τοποθετημένος.

Διαθέτει τέσσερις βαλβίδες, δύο εεκκεντροφόρους και αποδίδει 15,1 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. Ο συμπλέκτης του εξατάχυτου κιβωτίου είναι υγρός πολύδισκος και για την εκκίνησή του υπάρχει μίζα αλλά και μανιβέλα.

Honda GTR 150 2

Στις αναρτήσεις συναντάμε ένα συμβατικό πιρούνι μπροστά και ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο πίσω, που εδράζει πάνω στο ψαλίδι. Οι τροχοί φέρουν tubeless ελαστικά και είναι πιο φαρδιά από αυτό που τοποθετούνται στα παπιά, με διάσταση 90-80/17 μπροστά και 120/70-17 πίσω. Τα φρένα αποτελούνται από ένα δισκόφρένο σε κάθε τροχό με μονοέμβολες δαγκάνες και διαθέτουν ABS.

Ο σχεδιασμός του είναι σπορ με πλαστικές επιφάνειες ιδιαίτερα αιχμηρές. Το πάνελ οργάνων συνδυάζει ένα αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη που συγκεντρώνουν πολλές ενδείξεις. Το βάρος του είναι 122 κιλά και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 4,5 λίτρα.

Το GTR150 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η Supra Sporty κοστίζει 3.490€ και η Supra Exclusive 3.590€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.