Triumph Thruxton R TFC: Ντεμπούτο για την σειρά Factory Custom
Νέα εργοστασιακά custom μοντέλα
23.01.2019
Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο τμήμα του εργοστασίου του Hinckley δημιουργήθηκε για να ικανοποιεί τις ορέξεις όλων των αναβατών που αγαπούν το customizing και θέλουν την εγγύηση του ίδιου του κατασκευαστή για τις επεμβάσεις που θέλουν να κάνουν στην μοτοσυκλέτα τους.
Μαζί με το Thruxton R, η Triumph παρουσίασε και το νέο Rocket, που θα αποτελέσει μοντέλο 2019 για την Triumph και θα παρουσιαστεί επίσημα την 1η Μαΐου.
Το Thruxton R TFC, θα κατασκευαστεί σε 750 αριθμημένα αντίτυπα παγκοσμίως, που θα συνοδεύονται από σετ δώρων, πιστοποιητικό γνησιότητας υπογεγραμμένο από τον CEΟ της Triumph Nick Bloor, βιβλίο με όλες τις custom επεμβάσεις στην μοτοσυκλέτα και ένα κάλυμμα μοτοσυκλέτας. Όμως η ουσία είναι στις αναβαθμισμένες επιδόσεις και στα κορυφαία περιφερειακά που έχουν τοποθετηθεί στο Thruxton R TFC.
Έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε όλη την μοτοσυκλέτα, στο fairing, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη, στο μπροστινό φτερό και τα καπάκια των εξατμίσεων. Η τιμονόπλακα είναι από billet αλουμίνιο και φέρει χαλύβδινη πλάκα με το logo TFC. Έχουν τοποθετηθεί bar end καθρέφτες, δερμάτινη σέλα με ραβδώσεις και εξωτερικές ραφές και καπάκι δοχείου λαδιού από billet αλουμίνιο.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1.200 κ.εκ. αποδίδει 9,8 περισσότερους ίππους από την βασική έκδοση του Thruxton R, φτάνοντας τους 105, ενώ η ροπή από 11,4 kgm αυξήθηκε στα 11,7 kgm. Η αύξηση στην ιπποδύναμη και στην ροπή επετεύχθη χάρις στον μεγάλο αριθμό ελαφρύτερων κατασκευαστικών στοιχείων στον κινητήρα, νέα πιστόνια υψηλής πίεσης, νέο προφίλ εκκεντροφόρων και τελικά εξατμίσεων τιτανίου με καπάκια carbon τις Vance & Hines.
Το βάρος έχει μειωθεί κατά 5 κιλά (198, χωρίς υγρά), βελτιώνοντας περαιτέρω την αναλογία ισχύος / βάρους. Η εξοικονόμηση έγινε εξαιτίας της χρησιμοποίησης ελαφρύτερων εξαρτημάτων στον κινητήρα, στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε όλη την μοτοσυκλέτα, στην νέα αλουμινένια βάση κινητήρα και την τοποθέτηση μιας ελαφρύτερης μπαταρίας.
Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της Öhlins NIX30 και τα αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας. Τα φρένα αποτελούνται από τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo M4.34 και τα ελαστικά είναι Metzeler Racetec RR. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι LED, υπάρχουν τρεις λειτουργίες οδήγησης, ABS και έλεγχος πρόσφυσης.
Το πρώτο TFC μοντέλο, από μια σειρά εκδόσεων περιορισμένης έκδοσης είναι γεγονός. Οι πρώτες παραδόσεις Τhruxton R TFC θα γίνουν τον Ιουνίο του 2019. Η τιμή του στην Μ.Βρετανία είναι 20.000 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.