Thundervolt NK-E: Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του Loris Reggiani
Η πρώτη προσπάθεια του πρώην star των GP
18.01.2019
Ο πρώην αναβάτης GP, Loris Reggiani, κατασκευάζει πλέον ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες με το Thundervolt NK-E, να είναι το πρώτο του μοντέλο
Ο Loris Reggiani, γεννημένος το 1959, υπήρξε αναβάτης Grand Prix μέχρι το τέλος της σεζόν 1995. Το 2019 ξεκινά μια νέα καριέρα ως κατασκευαστής ηλεκτρικών μοτοσυκλέτών.
Η πρώτη προσπάθεια του Reggiani ονομάζεται Thundervolt NK-E και πρόκειται για ένα μονόσελο mini-Supermoto. Παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Βερόνα. Ο Reggiani ξεκινάει με ένα pitbike με τροχούς δώδεκα ιντσών, με ελαστικά 100/80 και 120/80 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνοειδές πλαίσιο και έχει βάρος 85 κιλά. Το συνολικό μήκος του είναι 1.580 mm και το μεταξόνιο 1.120 mm. Η μπαταρία του επιτρέπει έως και 60 λεπτά ευχάριστης οδήγησης.
Βασίζεται σε έναν κινητήρα που βρίσκεται ενσωματωμένος στον πίσω τροχό. Η ισχύς του είναι 8 kW, η μέγιστη ροπή 17,1 kgm. Η μπαταρία λιθίου με χωρητικότητα 40 Ah παίρνει τη θέση της στο κέντρο της μοτοσυκλέτας. Είναι εξοπλισμένο με δισκόφρενο 220mm με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και 200mm πίσω.
Η τελική του ταχύτητα φτάνει στα 90 χ.α.ω. Η χαρτογράφηση του κινητήρα μπορεί να αλλάξει (μέσω Bluetooth, ακόμη και με το smartphone) τόσο σε ισχύ όσο και στο φρένο του κινητήρα. Η τιμή του Thundervolt δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.
Μετά από την σύντομη παρουσίαση στην Motor Bike Expo της Βερόνα, ο Reggiani μαζί με τους επίσης πρώην αγωνιζόμενους, Loris Capirossi και Alessandro Gramigni, έκαναν μερικούς γύρους στην πίστα που έχουν διαμορφώσει οι διοργανωτές της έκθεσης.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.