H Honda στο Wheels and Waves festival
Τρεις από τις μοτοσυκλέτες της Honda δημιουργήθηκαν από παθιασμένους αντιπροσώπους και βασίζονται σε μοντέλα του ‘70 και του ‘80
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 19.06.2017
Η Honda συμμετείχε στο Wheels and Waves, στο φημισμένο φεστιβάλ που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Biarritz της Γαλλίας και είναι αφιερωμένο στη μουσική, το surf, το skateboard και στις μοτοσυκλέτες. Εκατοντάδες custom μοτοσυκλέτες από όλον τον κόσμο και από την Ελλάδα (Jig Shaw Customs) εκτίθενται με στόχο το έπαθλο της πιο ολοκληρωμένης τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και λειτουργικότητας
Το πρώτο είναι ένα CB500 του 1977. Για την υλοποίησή του συνεργάστηκαν o dealer 3C στη γαλλική πόλη Bayonne και ο σχεδιαστής σανίδων surf Ben Rameix. Η μοτοσυκλέτα «λύθηκε» και στη συνέχεια δημιουργήθηκε ένα ρετρό café racer, με τροποποιημένο πλαίσιο, νέα εξάτμιση και συνδυασμό χρωμιωμένων και μαύρων ματ κομματιών. Τα ελαστικά είναι της Firestone, ο προβολέας τεχνολογίας led και μπροστά έχει τοποθετηθεί δισκόφρενο. Τα πλαϊνά καπάκια και η «ουρά» είναι χειροποίητα δημιουργήματα του Rameix, εμπνευσμένα από τον χώρο του surf.
Το δικύλινδρο CX500 έχει τροποποιηθεί από τον dealer Kick Moto σε ένα αυθεντικό αγωνιστικό flat track. Και σε αυτήν την περίπτωση το πλαίσιο φέρει ειδικές τροποποιήσεις για να «δέσει» με το νέο ρεζερβουάρ και την ολόφρεσκη σέλα. Οι 18 ιντσών τροχοί είναι ανοδιωμένοι σε χρυσαφί χρώμα, το πιρούνι προέρχεται από XLR600, το τιμόνι είναι αλουμινένιο, η πίσω ανάρτηση της Ohlins και τα φώτα τύπου led. Έχει βαφτεί στα χρώματα του HRC (άσπρο, μπλε, κόκκινο) και στα number plate υπάρχει το νούμερο 69 του αδικοχαμένου Nicky Hayden.
Η τρίτη custom μοτοσυκλέτα της Honda είναι το θρυλικό εξακύλινδρο CBX 1000. Αποτελεί δημιούργημα του Παριζιάνου dealer Boulmich και του club Bad Seeds με γνώμονα τη μετατροπή μιας sport tourer μοτοσυκλέτας σε μια Road Bomber. Οι custom builders επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους, για αυτό και η σχεδίασή του είναι τόσο μίνιμαλ. Έχει τοποθετηθεί νέο υποπλαίσιο για να ταιριάξουν τα δύο αμορτισέρ της Ohlins. Η εξάτμιση είναι έξι σε μία, τα ελαστικά Bridgestone BattleAxe και τα number plate χειροποίητα.
Δίπλα σε αυτές τις τρεις νέες κατασκευές είδαμε ξανά το τροποποιημένο σε Scrambler Rebel 500 και τα δύο μοντέλα που βασίζονται στο modern classic μοντέλο CB1100. Η πρώτη έκδοση ονομάζεται CB1100TR αντλώντας έμπνευση από τους αμερικανικούς αγώνες flat track και το δεύτερο το CB1100EX, μια μίξη café racer και bobber.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.