17.12.2018
Από την παρουσίασή του το 1987, το Kawasaki KLR650 είναι μια από τις πιο αγαπητές μοτοσυκλέτες σε όλο τον κόσμο
Στην Ευρώπη το έχουμε χάσει για πάνω από μια δεκαετία όμως στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού ζει και βασιλεύει. Το μονονύλινδρο on off κυκλοφορεί ακόμη ανάμεσά μας. Στην χώρα μας, η ελληνική αντιπροσωπεία, εκτός από την έκδοση On off προσέφερε και μία supermoto, με τροχούς 17 ιντσών και εξάτμιση WRP, αν θυμόμαστε σωστά. Στην Αμερική το KLR είχε αλλάξει μορφή, μοιάζοντας περισσότερο με Adventure, με νέο «κουστούμι» αλλά πάντα ψηλό φτερό. Ο άθραυστος κινητήρας του από τότε μέχρι σήμερα έχει δεχθεί ελάχιστες αλλαγές. Ακόμη και από τον αμερικάνινο στρατό προτιμήθηκε, ενδεικτικό της αξιοπιστίας του και των δυνατοτήτων του κίνησης off road.
Οι φήμες για τη διακοπή παραγωγής του KLR650 εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στο περιοδικό Australian Dirt Bike. Σε επιστολή, που υποτίθεται ότι αποστέλλεται στους Αμερικανούς αντιπροσώπους, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Kawasaki στις Ηνωμένες Πολιτείες, Bill Jenkins, λέει ότι "το 2018 θα είναι το τελευταίο έτος παραγωγής του θρυλικού μοντέλου".
Σύμφωνα με το καναδέζικο MotoGuide, το 2018 θα είναι η τελευταία χρονιά διάθεσης του KLR650 στον Καναδά. Δεν θα υπάρξει KLR650 2019, ωστόσο θα πωλούνται τα διαθέσιμα μοντέλα του 2018. Πιθανότατα και στις Η.Π.Α. θα συμβεί κάτι αντίστοιχο.
Με τόσα μοντέλα on off, πιο σύγχρονα, ισχυρά και με πλουσιότερο εξοπλισμό, ήταν φυσιολογικό οι αναβάτες που επιθυμούν μια τέτοια μοτοσυκλέτα να στραφούν σε άλλες λύσεις και οι πωλήσεις του KLR 650 να συρρικνωθούν. Η Kawasaki διαθέτει τα εξαιρετικά adventure sports της σειράς Versys, με 300, 650 και 1.000 κ.εκ. και θα αποτελούσε πολύ σημαντική προσθήκη στην γκάμα της ένα πιο «καθαρόαιμο» on off, που θα φέρει ένα εμβληματικό όνομα, όπως του KLR.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.