Vigo: Ηλεκτρικο supersport με 640 χλμ. αυτονομία! (Video)

Στη θεωρία...


14.12.2018

Ωραίες οι ηλεκτρικές. Μηδενικοί ρύποι, εξαιρετικές επιδόσεις με τις περισσότερες να διαθέτουν εκπληκτικό design. Όμως…

 Η αυτονομία τους αποτελεί πρόβλημα. Ταξίδι το ξεχνάμε. Όσο για μια πλήρη φόρτιση… αυτή διαρκεί κάποιες ώρες. Πολλές!

Οπότε καλές, χρυσές, οι ηλεκτρικές αλλά ακόμη δεν μας κάνουν. Και τώρα έρχονται οι Βρετανοί της Vigor και μας διαταράσσουν την «ηρεμία», αφού ισχυρίζονται πως το supersport που έφτιαξαν – και είναι υπερτούμπανο – διαθέτει αυτονομία 640 χλμ!

vigo1

Και μην βιαστείτε να βγάλετε το συμπέρασμα πως πρόκειται για ένα αδύναμο, πλην εντυπωσιακό, κατασκεύασμα γιατί θα πέσετε έξω.

Έχουμε και λέμε… 120 ίπποι με τελική 290 χ.α.ω και 0-100 σε 3,2 δευτερόλεπτα.Περιττό να γράψουμε πως το «πράγμα» συνδέεται με smartphone και διαθέτει TFT οθόνη, πολλαπλών λειτουργιών. Είναι τόσο μπροστά οι σχεδιαστές του που προέβλεψαν και αποθηκευτικό χώρο στη θέση του ρεζερβουάρ.

vigo2

Η εξέλιξή του όμως έχει σταματήσει λόγω οικονομικών προβλημάτων. Πριν λίγους μήνες οι εμπνευστές του Vigo ζήτησαν «βοήθεια» από νέους επενδυτές, που μάλλον δεν έχουν βρει ακόμη. Και πώς να βρουν άλλωστε όταν το Vigor είναι απλά ένα δημιούργημα υπολογιστή. Δεν υπάρχει κάτι χειροπιαστό, πόσο μάλλον ένα πρωτότυπο.

Το μόνο που ζητάνε οι δημιουργοί αυτού του φιλόδοξου project είναι ένα share στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Και ποιος ξέρει…

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.