Triumph Speed Twin: Συνδυασμός κορυφαίων στοιχείων
Σπορ και κλασσική με κορυφαία εργονομία
05.12.2018
H Triumph παρουσίασε το νέο modern classic μοντέλο της που επαναφέρει στο προσκήνιο μια θρυλική μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ‘30
Το Speed Twin υπήρξε το πρώτο επιτυχημένο δικύλινδρο μοντέλο παραγωγής και άφησε το στίγμα του εξαιτίας της μεγάλης ισχύς του που σε συνδυασμό με την ευκολία χειρισμού που το χαρακτήριζε το έκαναν την καλύτερη μοτοσυκλέτα και σε αυτήν που «πάτησαν» όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
Το Speed Twin του 2019 εντάσσεται στην πλούσια γκάμα της Modern Classic σειράς των roadster της Triumph. Όπως αναφέρει η βρετανική εταιρεία στο νέο μοντέλο έγινε ένας πολύ ενδιαφέρον συνδυασμός χαρακτηριστικών από πολλά μοντέλα της. Το στυλ του Street Twin με πολλές όμορφες λεπτομέρειες, την ροπή, την ισχύ και όλη την τεχνολογία του κορυφαίου café racer, Thruxton R και την ευκολία στο χειρισμό του Bonneville T120 εμπλουτισμένη με ακόμη καλύτερη εργονομία.
Το νέο πλαίσιο είναι μια εξέλιξη αυτού που χρησιμοποιείται στο Thruxton R, που συνδυάζεται με νέο πιρούνι και δύο αμορτισέρ ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση. To ψαλίδι είναι αλουμινένιο ίδιου με του cafe racer μοντέλου.
Τα φρένα είναι της Brembo με τετραέμβολες δαγκάνες και δύο δίσκους μπροστά και διέμβολη πίσω. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και οι ζάντες που «ντύνονται» με ελαστικά Pirelli Rosso Corsa είναι χυτοί αλουμινένιοι με εφτά μπράτσα.
Το ABS και το traction control μπορούν να απενεργοποιηθούν. To νέο τιμόνι είναι τοποθετημένο για να εξασφαλίζει όρθια θέση οδήγησης και συνδυάζεται με την χαμηλά τοποθετημένη σέλα (807χλστ) που κάνει το Speed Twin «εύκολο» για κάθε αναβάτη, άντρα ή γυναικά. Το εντυπωσιακό στοιχείο είναι ότι σε σχέση με το Thruxton είναι 10 κιλά ελαφρύτερο!
Ο κινητήρας είναι ο κορυφαίος δικύλινδρος της γκάμας με 1200 κ.εκ. με νέα καπάκια μαγνησίου στις κεφαλές των κυλίνδρων, επανασχεδιασμένο συμπλέκτη και ανανεωμένα καλύμματα κινητήρα νέας σχεδίασης. Αυτές οι αλλαγές τον έκαναν ελαφρύτερο κατά 2,5 κιλά σε σχέση με τον κινητήρα του Thruxton. Η ισχύς του φτάνει τους 97 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και η ροπή του τα 11,4 kgm στις 4.950 στροφές.
Τα τελικά των εξατμίσεων είναι νέας σχεδίασης, ενώ ο κινητήρας εκπέμπει ακόμη λιγότερους ρύπους . Η τακτική συντήρηση γίνεται πλέον κάθε 16.000 χλμ μειώνοντας έτσι το κόστος συμβίωσης με το νέο Speed Twin.
Στο νέο μοντέλο συναντάμε τα πλέον προηγμένα ηλεκτρονικά. Γκάζι ride by wire με τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Road και Rain). ABS και traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, LED φωτιστικά σώματα, συμπλέκτη με υπβοβοήθηση (torque assist clutch) για πιο ομαλές και εύκολες αλλαγές σχέσεων, USB θύρα φόρτισης ηλεκτρονικών συσκευών, immobilizer, νέο πάνελ οργάνων αποτελούμενο από δύο «ρολόγια» που περιέχουν με μικρές οθόνης πολλαπλών ενδείξεων.
Τα χαρακτηριστικά που κάνουν την εμφάνιση του Speed Twin μοναδική, συνδυάζοντας σπορ και σύγχρονα στοιχεια με custom look είναι το 14λιτρο ρεζερβουάρ, η νέα επίπεδη σέλα, τα μικρά αλουμινένια φτερά, τα πλαϊνά καπάκια με το αλουμινένια διακοσμητικά, οι δύο εξατμίσεις. Το νέο Speed Twin θα είναι διαθέσιμο σε τρεις συνδυασμούς χρωμάτων. Ασημένιο με γκρι, κόκκινο με γκρι και μαύρο. Όπως πάντα η Triumph έχει έτοιμο έναν μεγάλο κατάλογο με εξτρά εξοπλισμό που θα κάνουν το δικό σας Speed Twin ξεχωριστό.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.