26.11.2018
Στην Ταϋλάνδη μετέτρεψαν ένα αγωνιστικό Honda RS 250 GP σε μοτοσυκλέτα που μπορεί να κυκλοφορήσει στο δρόμο
Οι «παλιότεροι» έχουν ακόμη τον «δίχρονο» ήχο στα αυτιά τους. Όχι μόνο από τους αγώνες αλλά και από το δρόμο. Καθημερινά κυκλοφορούσαν supersport, endurο και scooter, αφήνοντας στο πέρασμά τους πλούσιο «άρωμα» και οπτικοακουστικό υλικό.
Πλέον όσα «επιζούν» κάνουν σπάνιες εμφανίσεις, κυρίως σε εκθέσεις και «συναντήσεις», μιας και αποτελούν συλλεκτικά κομμάτια. Ευτυχώς που υπάρχουν τα motocross και τα enduro που για τους λάτρεις κυκλοφορούν ακόμα στα βουνά και στις πίστες MX.
Στην Ταϋλάνδη, η TYGA, μια εταιρεία κατασκευής performance αξεσουάρ πραγματοποίησε ένα τρελό project. Μετέτρεψε ένα αγωνιστικό RS 250 R του 1993 σε μια μοτοσυκλέτα που πήρε την έγκριση για να κυκλοφορεί καθημερινά στο δρόμο.
Το αποτέλεσμα… Η Street NX είναι μια μοτοσυκλέτα 80 ίππων και μόλις 98 κιλών!
Το Honda RS 250 R GP που χρησιμοποιήθηκε ως βάση, βρίσκονταν σε άριστη κατάσταση. Όπως γίνεται κατανοητό αν του «έλειπε» κάτι ήταν δύσκολο έως αδύνατο να βρεθεί και το project δεν θα ξεκίναγε.
Η πρώτη απαιτούμενη εργασία ήταν η εύρεση ενός ηλεκτρικού συστήματος, αφού το «δίχρονο» GP δεν διέθετε. Στη συνέχεια προσαρμόστηκε μια μπαταρία λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους προβολείς και τα φλας LED.
Ο V-2 κινητήρας των 75ο, των 249 κ.εκ. παρέμεινε ανέγγιχτος και η μόνη απαραίτητη τροποποίηση ήταν η τοποθέτηση ενός πιο ενισχυμένου φίλτρου αέρα.
Για αναρτήσεις χρησιμοποιήθηκε ένα ανεστραμμένο αγωνιστικό πιρούνι της Showa και ένα αμορτισέρ της Ohlins. Τα φρένα είναι της Brembo και οι ζάντες της TYGA από σφυρήλατο αλουμίνιο, ίδιου βάρους με τις εργοστασιακές του HRC, αλλά ασφαλέστερες για χρήση στο δρόμο. Το φέρινγκ είναι από ανθρακόνημα με εσωτερική επίστρωση Kevlar. To πλαίσιο έχει παραμείνει ίδιο με μοναδικές προσθήκες τις βάσεις για τα νέα εξαρτήματα. Οι εξατμίσεις προέρχονται επίσης από τον κατάλογο της TYGA με τα τελικά να είναι κατασκευασμένα από carbon Kevlar.
Για να μην «φορτωθεί» με έξτρα βάρος, μίζα δεν υπάρχει και η μοτοσυκλέτα, όπως θα δείτε και στο video «παίρνει με σπρώξιμο». Εδώ θα δείτε και το περίτεχνο σταντ, το οποίο «κρύβεται» πίσω από το φέρινγκ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.