20.11.2018
Παρουσιάστηκε στην EICMA και αποτελεί την προσέγγιση της Honda στις μοτοσυκλέτες Rally
Αποτελούν την πιο hard core εκδοχή των adventure και θεωρούμε σίγουρο πως σε λίγα χρόνια πολλά εργοστάσια θα προσεγγίσουν τη νέα κατηγορία. Η Honda το έκανε πριν λίγα χρόνια με το CRF 250L Rally και τώρα τραβάει τα βλέμματα με ένα πρωτότυπο που είναι σίγουρα πιο κοντά στην μοτοσυκλέτα του HRC που πρωταγωνιστεί σε αγώνες Rally, όπως το Dakar.
Η μοτοσυκλέτα βασίζεται στο CRF450L και με την πρώτη ματιά πείθει πως είναι πολύ κοντά στο CRF 450 Rally. Μοιράζεται μαζί του άλλωστε πολλά κοινά στοιχεία. Όπως τη μεγάλη διαφανή ζελατίνα, τον πύργο πλοήγησης το κοντό και χαμηλά τοποθετημένο τελικό της Termignoni, την ανθρακονημάτινη καρίνα που προστατεύει όλο τον κινητήρα, τη σέλα Noguchi και τα logo του HRC.
Με μια προσεκτικότερη ματιά βλέπουμε πως εκεί που βρίσκονται τα ρεζερβουάρ στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Honda, υπάρχει μια εργαλειοθήκη. Το δύο ρεζερβουάρ βρίσκονται στην κλασσική τους θέση και φαίνεται πως εκτείνονται προς τα κάτω, για να χωράνε περισσότερο καύσιμο αλλά και για την συγκέντρωση του κέντρου βάρους χαμηλότερα.
Το roadbook έχει αντικατασταθεί με μια TFT οθόνη, ενώ ο πύργος πλόηγησης είναι από πλαστικό αντί για carbon. Επίσης τα μικρά LED φώτα αντικαταστάθηκαν από έναν όμορφο προβολέα ενσωματωμένο στην ζελατίνα του φέρινγκ.
Το πρωτότυπο της Honda είναι έτοιμο για κυκλοφορία στο δρόμο, αφού διαθέτει καθρέφτες, φλας και βάση πινακίδας. Το πλαίσιο και ο κινητήρας πιθανότατα να προέρχονται αυτούσια από τον CRF450L.
Όλα τα παραπάνω οδηγούν στο συμπέρασμα πως ίσως δούμε πολύ σύντομα το συγκεκριμένο project στην παραγωγή. Kάπως έτσι ξεκίνησε και το CRF250L Rally και μετά από την θετική ανταπόκριση του κοινού «μπήκε» στην γκάμα της Honda. Οπότε είναι πολύ πιθανό η Honda να «μετρήσει» το ενδιαφέρον του κόσμου και στη συνέχεια να πάρει την απόφαση. Υπομονή λοιπόν!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.