19.11.2018
Με δικύλινδρο κινητήρα 650 κ.εκ. με πάνω από 100 ίππους, ανθρακονημάτινο φέρινγκ και εξοπλισμό που δημιουργεί «ρίγη συγκίνησης»
Ο κινητήρας βασίζεται σε αυτόν των δύο Atlas. Όμως ο δικύλινδρος με τους δύο εκκεντροφόρους, των 650 κ.εκ. αποδίδει πλέον 105 ίππους και 7,6 kgm ροπή. Και αν σας φαίνονται λίγοι με μια αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου φτάνει τους 111 ίππους. Ok το παραδεχόμαστε πως τα νούμερα αυτά δεν προκαλούν δέος όμως διαβάστε παρακάτω με τι έχει εξοπλίσει η Norton το Superlight.
To πλαίσιο αποτελείται από αλουμινένιους ράβδους κυκλικής διατομή με τον κινητήρα φέρων τμήμα του. To ψαλίδι είναι μονόμπρατσο από το ίδιο υλικό. Όσον αφορά τις αναρτήσεις, προτιμήθηκε το ακριβότερο σετ της Ohlins. Αναστραμμένο πιρούνι NIX30 και αμορτισέρ TTXGP και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα.
Τα φρένα δεν θα μπορούσαν να μην προέρχονται από την Brembo με ακτινικά τοποθετημένες monoblock δαγκάνες M50 μπροστά με δίσκους 330mm και διέμβολη με δίσκο 245mm πίσω και φυσικά ABS.
Tο φέρινγκ είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα και μοιάζει σε σχεδίαση με του superbike V4 RR των 1.200 κ.εκ. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών της BST και το ρεζερβουάρ των 18 λίτρων, που είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα με ενίσχυση Kevlar, είναι τοποθετημένο κάτω από την σέλα του αναβάτη. Το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 158 κιλά, το οποίο μειώνεται κατά 6 κιλά με την τοποθέτηση της εξάτμισης τιτανίου.
Το ηλεκτρονικό πακέτο τα έχει όλα. Ride by Wire, IMU έξι αξόνων, traction, launch και wheelie control, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα, εκκίνηση χωρίς κλειδί, led φώτα τρία προγράμματα οδήγησης (Road, Race και Pro Race) και οθόνη – πίνακας οργάνων, 7 ιντσών.
H Norton παρουσίασε το Superlight στην έκθεση μοτοσυκλέτας του Birmingham και ανακοίνωσε και την τιμή του που ανέρχεται σε 22.400€ περίπου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.