Γράφει ο Περικλής Ντεβές // 13.06.2017
Στον βασικό εξοπλισμό θα υπάρχει πλέον μίζα όπου θα «ξελασπώνει» τον αναβάτη, ιδίως κατά τη διάρκεια αγώνα κερδίζοντας πολύτιμο χρόνο σε περίπτωση όπου σβήσει ο κινητήρας του
Η μίζα θα τροφοδοτείται από μια πανάλαφρη μπαταρία λιθίου. Μετά την επέμβαση αφαίρεσης της μανιβέλας η Honda αναφέρει πως εξοικονομείται πολύτιμο βάρος ειδικά με τον συνδυασμό όλων των παραπάνω. Η δεύτερη αλλαγή στο CRF 450R είνα στον τομέα των αναρτήσεων όπου φέρουν νέες ρυθμισείς για πιο εύκολο χειρισμό.
Αυτές οι αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στο ήδη στιβαρό και υπάρχων πλαίσιο του 2017 όπου σχεδιάστηκε εξ αρχής μετά από οκτώ χρόνια, με νέα γεωμετρία χαμηλό κέντρο βάρους και race-ready μπροστινή ανάρτηση 49χιλ. από την Showa.
Το τμήμα HRC εκμεταλλευόμενο την αγωνιστική τεχνογνωσία του αύξησε την δύναμη στον κινητήρα της CRF450R ψηλά κατά 11% και έδωσε περισσότερη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών στο μοντέλο του 2017. Οι μηχανικοί της Honda έκριναν πως δεν χρειάζονταν περαιτέρω αλλαγές στη ναυαρχίδατων motocross μοντέλων της μάρκας
Ένα νέο μοντέλο επίσης με σημαντικές λεπτομέρειες είναι η νέα race-ready enduro CRF450RX όπου θα διαθέτει αγωνιστικών προδιαγραφών-enduro αναρτήσεις, PGM-FI ψεκασμό και την επιλογή χαρτογράφησης κινητήρα ή αλλιώς EMSB (Engine Mode Select Button). Το ρεζερβουάρ των 8,5 λίτρων, ο 18 ιντσών πίσω τροχός, η μίζα εκκίνησης και το πλαϊνό σταντ μαζί με την νέα μπαταρία ιόντων λιθίου που εξοικονομεί 600 πολύτιμα γραμμάρια τοποθετημένα ψηλά στη μοτοσυκλέτα να είναι μερικές από τις πιο σημαντικές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο.
Η CRF450R και η CRF450RX θα φτάσουν στις αντιπροσωπίες όλης της Ευρώπης μέσα στο καλοκαίρι του 2017.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.