15.11.2018
Δύο χρόνια από την δημιουργία της Classic Legends, η οποία απέκτησε τα δικαιώματα της Jawa, η ιστορική μάρκα επιστρέφει με τρία, ρετρό σχεδίασης, μοντέλα
Η Classic Legends δημιουργήθηκε από τους Anand Mahindra, Anupam Thareja και Bonam Irani, με την Mahindra να κατέχει ποσοστό 60% σε αυτό το εγχείρημα. Εκτός από την Jawa έχει εξαγοράσει και τα δικαιώματα ενός ακόμη θρυλικού ευρωπαϊκού brand, της BSA.
Πριν από ακριβώς έναν χρόνο σας ενημερώναμε για την αναβίωση της Jawa. Τον περασμένο Οκτώβριο δόθηκε στη δημοσιότητα ο κινητήρας των νέων μοντέλων καθώς και η ημερομηνία παρουσίασής τους. Σήμερα, 15 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στην Ινδία και όχι στην Τσεχία, την ιστορική έδρα της Jawa, η αποκάλυψη των νέων μοντέλων. Δυστυχώς στα αρχικά πλάνα της Classic Legends δεν συμπεριλαμβάνονται εξαγωγές στην ευρωπαϊκή αγορά.
Τα μοντέλα είναι το Jawa, το Jawa Forty Two που θα είναι τα πρώτα που θα αρχίσουν να πωλούνται και το bobber Jawa Perak θα ακολουθήσει. Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από το 250 Type A, την πρώτη μοτοσυκλέτα της Jawa που πουλήθηκε στην Ινδία την δεκαετία του ΄60.
Στην βασική έκδοση η νέα Jawa μοιάζει πολύ με το μοντέλο των 60s. Το χρώμα που έχει επιλεγεί είναι ίδιο, η σχεδίαση των φτερών, η χρωμιομένη στεφάνη γύρω από τον στρογγυλό προβολέα, το κάλυμμα του οποίου περιλαμβάνει το ταχύμετρο. Ακόμη και τα καπάκια του μοτέρ και το φινίρισμα μοιάζουν αρκετά με αυτά του 250 Τype A.
H έκδοση Forty Two διαθέτει πιο μοντέρνα στοιχεία στην σχεδίασή του με λιγότερα χρωμιομένα μέρη και περισσότερα μαύρα. Τα διαφορετικά φτερά «ελαφρώνουν» τη μοτοσυκλέτα, ενώ οι bar end καθρέφτες και το «εκτεθειμένο» ταχύμετρο δίνουν μια πιο custom εικόνα.
Το Perak είναι το ομορφότερο. Μοιάζει και αυτό με το original μοντέλο της δεκαετίας του ’50. Ολόμαυρο, μονόσελο με πιρούνι τύπου cage, hard tail look και κοντές λεπτές εξατμίσεις είναι ένα αυθεντικό bobber.
Ένας υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας 293 κ.εκ., που εξελίχθηκε από Ιταλούς μηχανικούς, με ρετρό αισθητική θα εξοπλίσει τα νέο μοντέλο. Θα παράγει 27 ίππους και 2.85 kgm ροπής και σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας θα διαθέτει τα μεγαλύτερα αποθέματα δύναμης στο μεσαίο φάσμα περιστροφής του, ενώ η ροπή του θα «απλώνεται» ομοιόμορφα, με στόχο την ευκολία στην οδήγηση.
Το πλαίσιο είναι διπλό ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω. Το Jawa και το Jawa Forty Two έχουν ένα δισκόφρενο μπροστά με ABS και ταμπούρο πίσω. Στο Perak το πλαίσιο είναι διαφορετικό και στον πίσω τροχό υπάρχει δισκόφρενο. Οι τροχοί με ακτίνες είναι 18 ίντσες μπροστά με ελαστικό 90/90 και 17 ίνστες πίσω με ελαστικό 120/80. Το ύψος σέλας στο είναι στα 765 χλστ. η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 14 λίτρα και το βάρος 170 κιλά. Το Jawa θα διατίθεται σε μαύρο, καφέ και γρι και το Forty Two σε έξι αποχρώσεις, τρεις ματ και τρεις μεταλλικές.
πηγές: autocarindia - drivespark
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.