EICMA 2018 Benelli Imperiale 400: Από την δεκαετία του ‘50
Οι λέοντες του Pesaro μπαίνουν σε όλες τις κατηγορίες
12.11.2018
Το Imperiale 400 είναι η απόδειξη του ότι η εταιρεία από το Pesaro δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τη ρετρό τρέλα που κυριαρχεί αυτή την περίοδο
Η original εκδοχή της παρουσιάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’60 όταν η Benelli εξαγόρασε τη MotoBi. Την εταιρεία που είχε ιδρύσει ένας από τους αδελφούς Benelli και πιο συγκεκριμένα ο Giuseppe. Η MotoBi κατασκεύαζε την Imperiale από το 1950.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με μονό εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού το οποίο σύμφωνα με τη Benelli εξασφαλίζει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η ανακοινωθείσα ισχύς είναι 20,4 ίπποι στις 5.500 στροφές με ροπή 2,95 κιλά στις 3.500 σ.α.λ..
Στόχος της Benelli ήταν να κάνει το Imperiale 400 όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση Το πλαίσιο είναι συνδυασμός πό χαλύβδινες δοκούς και πλάκες, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 110mm με τα δύο αμορτισέρ διαδρομής 65mm να συμπληρώνουν το ρετρό λουκ της πίσω.
Οι ακτινωτές ζάντες είναι 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, φορώντας αντίστοιχα ελαστικά 110/90 και 130/80.
Το Imperiale 400 θα διατίθεται σε μαύρο, κόκκινο και ασημί και θα είναι διαθέσιμο από την επόμενη άνοιξη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.