Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 09.11.2018
Η Italjet κατάφερε και (ξάνα) έφτιαξε το scooter που όλα τα υπόλοιπα δεν τα αφήνουν οι γονείς να το κάνουν παρέα λόγω κακής επιρροής και πραγματικά χαιρόμαστε για αυτό
Κάθε 10ετία φημίζεται για κάτι, τα 90s κατά τη γνώμη μου για τίποτα.Πραγματικά αν εξαιρέσουμε το playstation και την κακή μουσική (Ναι Limp Bizkit, για εσάς μιλάω) ήταν μια δεκαετία που ο μόνος λόγος που τη θυμόμαστε είναι η super ιδέα του ενιαίου λυκείου με πανελλήνιες σε 10+ μαθήματα ΚΑΙ στη Β’ τάξη (μπράβο Γεράσιμε και Πέτρο) και τα scooter.
Ήταν η εποχή που κατήργησε τον όρο «Βέσπα» και που έκανε το scooter από όχημα της νοικοκυράς και του παππού συνώνυμο της νεολαίας δημιουργώντας και τη μεγάλη κόντρα ανάμεσα σε παπιά και scooter, με τα δεύτερα να κερδίζουν τεράστιο έδαφος λόγω των επιδόσεων αλλά και των τολμηρών design τους.
Αλλά ακόμα και ανάμεσα στους «τυφώνες», «δρομείς» και τα «φαντάσματα» υπήρχε ένα σκούτερ που στην όψη του, έπεφταν σαγόνια. Ήταν το Dragster της italjet το οποίο ήρθε και σχετικά αργά, το 1998. Εκεί που όλα ήταν σκεπασμένα με άπειρο πλαστικό το Dragster σου πετούσε στη μούρη με περίσσια περηφάνια το ατσάλινο χωροδικτύωμα του και το ενναλακτικό μπροστινό μονόμπρατσυ το οποίο δεν έχει «φορέσει» άλλο μαζικής παραγωγής scooter (είναι μάλιστα πατενταρισμένο από τους αδερφούς Tartarini)
Για άλλους έκτρωμα, για άλλους θεϊκό, σαν κάθε σωστό έργο σύγχρονης τέχνης. Δίχασε το κοινό μέχρι το 2003 όπου και σταμάτησε η παραγωγή του. Και ερχόμαστε στο 2018, και βγάζει η «αναγεννημένη» και αγορασμένη από τον όμιλο KSR, Ιtaljet, το νέο Dragster.
Και η φάση είναι «Ομιτζι - γουτουφου - τιν τούτο ρε φίλε;», επειδή η πρώτη σκέψη για την εμφάνιση του είναι όχι απλά ότι αν ήταν Transformer θα ήταν Decepticon , αλλά θα τους είχε και όλους στα χαστουκάκια (ειδικά εκείνη την ιπτάμενη λέρα τον Starscream).
Μοιάζει τόσο με το παλιό και το καταφέρνει χωρίς να μοιάζει με αυτό! Μάλιστα, εριστικά η Italjet στο site της έχει ένα widget με το οποίο βλέπεις κινώντας τον κέρσορα αριστερά δεξιά, τις διαφορές ανάμεσα σε μια ίδια «πόζα» του παλιού και του καινούργιου.
Το νέο Dragster θα κυκλοφορήσει σε έκδοση 125 κ.εκ. και 14,9 ίππους και 200 κ.εκ. με ισχύ 19,8 ίππους. Το μεγάλο αδερφάκι με standard ABS ενώ για «άγκυρα» το 125 έχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι κοινά οπότε η επιλογή είναι θέμα τιμής και διπλώματος.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.