07.11.2018
Μεγάλος αριθμός αναβατών θα ήθελε μια μοτοσυκλέτα supersport. Όμως το γεγονός πως αυτού του είδους τα μοντέλα διαθέτουν ακραία σπορ θέση οδήγησης και ιπποδυνάμεις μη διαχειρίσμες από τον μέσο αναβάτη, τους απέτρεπε να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα
Ταυτόχρονα οι περισσότερες πλέον διαθέτουν μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες, χαρακτηριστικό που τους κάνεις κοστοβόρους σε χρήση και συντήρηση.
Η Honda σκεφτόμενοι αυτήν την κατηγορία αναβατών δημιουργεί μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί άνετα να κάνει πολλές «δουλειές» εύκολα και οινομικά. Από την καθημερινή μετακίνηση, τις εκδρομές με ένα ή δύο άτομα αλλά και την χρήση σε πίστα. Αν όλα αυτά σας θυμίζουν το παρελθόν έχετε δίκιο. Αναλογιστείθτε τον all round χαρακτήρα των πρώτον CBR 600 της δεκαετίας του ’90.
Ένα ακόμα νέο όνομα στη σειρά της Honda είναι η σπορ μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα CBR650R. Υιοθετεί νέο στυλ έντονα εμπνευσμένο από την CBR1000RR Fireblade με ζωηρές δυναμικές γραμμές και εκτεταμένα πλαϊνά φέρινγκ και επιπλέον διπλούς προβολείς LED.
Η CBR650R είναι 6kg ελαφρύτερη από την CBR650F που αντικαθιστά με μία πιο σπορ θέση οδήγησης αφού τα clip on έχουν μετακινηθεί 30mm προς τα εμπρός και τα μαρπσιέ αντίστοιχα, προς τα πίσω και ψηλότερα.
Ο κλασικός, εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda έχει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής κατά 1.000rpm, αποδίδοντας 5% περισσότερη ισχύ στις υψηλές στροφές, φτάνοντας τους 95 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι – μαζί με την supersport εμφάνιση και το αναβαθμισμένο πλαίσιο– η νέα μοτοσυκλέτα φέρει επάξια το διακριτικό ‘R’.
EICMA 2018 Honda CBR650R: Μία για όλα
Μεγάλος αριθμός αναβατών θα ήθελαν μια μοτοσυκλέτα supersport. Όμως το γεγονός πως αυτού του είδους τα μοντέλα διαθέτουν ακραία σπορ θέση οδήγησης και μεγάλες ιπποδυνάμεις, τους αποτρέπει να κάνουν το όνειρο πραγματικότητα
Ταυτόχρονα οι περισσότερες πλέον διαθέτουν μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες, χαρακτηριστικό που τους κάνεις κοστοβόρους σε χρήση και συντήρηση.
Η Honda σκεφτόμενοι αυτήν την κατηγορία αναβατών δημιουργεί μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί άνετα να κάνει πολλές «δουλειές» εύκολα και οινομικά. Από την καθημερινή μετακίνηση, τις εκδρομές με ένα ή δύο άτομα αλλά και την χρήση σε πίστα. Αν όλα αυτά σας θυμίζουν το παρελθόν έχετε δίκιο. Αναλογιστείθτε τον all round χαρακτήρα των πρώτον CBR 600 της δεκαετίας του ’90.
Ένα ακόμα νέο όνομα στη σειρά της Honda είναι η σπορ μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα CBR650R. Υιοθετεί νέο στυλ έντονα εμπνευσμένο από την CBR1000RR Fireblade με ζωηρές δυναμικές γραμμές και εκτεταμένα πλαϊνά φέρινγκ και επιπλέον διπλούς προβολείς LED.
Η CBR650R είναι 6kg ελαφρύτερη από την CBR650F που αντικαθιστά με μία πιο σπορ θέση οδήγησης αφού τα clip on έχουν μετακινηθεί 30mm προς τα εμπρός και τα μαρπσιέ αντίστοιχα, προς τα πίσω και ψηλότερα.
Ο κλασικός, εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda έχει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής κατά 1.000rpm, αποδίδοντας 5% περισσότερη ισχύ στις υψηλές στροφές, φτάνοντας τους 95 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. Αυτό σημαίνει ότι – μαζί με την supersport εμφάνιση και το αναβαθμισμένο πλαίσιο– η νέα μοτοσυκλέτα φέρει επάξια το διακριτικό ‘R’.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.