07.11.2018
Το S1000RR είναι μια νέα μοτοσυκλέτα σε όλους τους τομείς που δημιουργήθηκε με σκοπό να κυριαρχήσει παντού
Ακόμη και στου αγώνες WSBK, όπου η BMW επιστρέφει με εργοστασιακή ομάδα με αναβάτες τους Tom Sykes και Markus Reittenberger.
H BMW υποστηρίζει πως ο τετρακύλινδρος κινητήρας σχεδιάστηκε από την αρχή, με σκοπό την βελτίωση όλων των χαρακτηριστικών του, ενώ πλέον αποτελεί φέρων τμήμα του αλουμινένιου πλαισίου. Ελαφρύτερος κατά 4 κιλά, ισχυρότερος κατά 8 ίππους, φτάνοντας τους 207, υπόσχεται εκρηκτικές επιδόσεις. Η γερμανική εταιρεία εφάρμοσε σε αυτόν το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων shift cam που αυξάνει την απόδοση παντού. Το νέο σύστημα εξάτμισης βάζει και αυτό με τη σειρά του το «λιθαράκι» του τόσο στην καλυτέρευση της απόδοσης του κινητήρα, όσο και στην μείωση του βάρους της μοτοσυκλέτας, αφού είναι κατά 1,3 κιλά ελαφρύτερο.
Το πλαίσιο έχει νέα σχεδίαση, συμβάλλοντας στην καλύτερη εργονομία της μοτοσυκλέτας. Το ρεζερβουάρ έχει επίσης νέο σχεδιασμό με γνώμονα την καλύτερη οδηγική εμπειρία του αναβάτη, ενώ σε νέες θέσεις είναι τοποθετημένα τα μαρσπιέ, η σέλα, που είναι πιο λεπτή και τα clip on.
Όλα τα παραπάνω έχουν επιφέρει μείωση βάρους της τάξης των 11 κιλών (197 αντί για 208 με όλα τα υγρά). Με το πακέτο αξεσουάρ και περιφερειακών «Μ», που θα προσφέρεται σε πολλά μοντέλα από το 2019, το βάρος «πέφτει» στα 193,5 κιλά!
Μια τέτοια μοτοσυκλέτα θα πρέπει να διαθέτει κορυφαίο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Στον μακρύ κατάλογο που συνοδεύει το S1000RR περιλαμβάνονται:
- IMU 6 αξόνων
- ABS Pro
- DTC (Dynamic Traction Control)
- Wheelie Control
- Hill Start Control
- Quick Shifter Up & Down (ΗP Shift Assistant Pro)
- 4 Riding Modes (Rain, Road, Dynamic, Race)
- 3 Pro Modes (Race Pro 1,2,3)
- Launch Control (διατίθεται με τα προγράμματα Pro Modes)
- Pit Limiter (διατίθεται με τα προγράμματα Pro Modes)
Στα όργανα πλέον συναντάμε με TFT οθόνη, μεγέθους 5 ιντσών, που περιλαμβάνει πλήθος πληροφοριών, διαθέτοντας τέσσερις απεικονίσεις, τρεις για την χρήση σε πίστα και μία για το δρόμο.
Όλα τα πλαστικά μέρη έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Η μοτοσυκλέτα δείχνει από τις φωτογραφίες πολύ μικρότερη από την προκάτοχό της, ενώ οι δύο ασύμμετροι προβολείς, ανέβηκαν στο ράφι, με την θέση τους να παίρνουν δύο μικρού συμμετρικοί LED, που ανάμεσά τους διακρίνεται η εισαγωγή του αέρα. Το υποπλαίσιο «ντύνεται» κατά το ήμισυ από μίνιμαλ πλαστικά που φιλοξενούν μια μικρή σέλα συνεπιβάτη, διαθέτοντας και αεραγωγούς, δείγμα το πόσο αεροδυναμικά μελετημένη και βελτιωμένη είναι η νέα γερμανική superbike.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.