06.11.2018
Το «μικρό» Adventure των Γερμανών παρουσιάστηκε, φέροντας πολλά νέα χαρακτηριστικά που το διαφοροποιούν από την βασική έκδοση
Τα πλαϊνά καπάκια διατρέχουν όλη την μοτοσυκλέτα στο εμπρός μέρος δεξιά και αριστερά και σε συνδυασμό με τα προστατευτικά κάγκελα και την αλουμινένια ποδιά, το F850GS Adventure μοιάζει «άτρωτο». Ταυτόχρονα όμως με το φέρινγκ που έχει σχηματιστεί θα προσφέρει αυξημένη προστασία στον αναβάτη. Το ρεζερβουάρ έχει μεγαλώσει και από 15 χωράει 23 λίτρα, κάτι που σύμφωνα με την BMW εξασφαλίζει 550 χιλιόμετρα αυτονομίας. Το ρύγχος έχει νέα σχεδίαση, ενώ η ζελατίνα είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος και ρυθμιζόμενη σε δύο θέσεις.
Πιο πίσω υπάρχει μια μεγάλη σχάρα με χειρολαβές συνεπιβάτη και προεγκατεστημένες βάσεις για βαλίτσες. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED, η σέλα είναι νέας σχεδίασης
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43mm δεν διαθέτει ρυθμίσεις αλλά στην εκδοχή Adventure έχει μεγαλύτερη διαδρομή (από 204mm 230mm). Το αμορτισέρ έχει μικρότερη διαδρομή κατά 4mm (από 219mm 215mm). Στα φρένα βλέπουμε δύο δίσκους μπροστά 305mm με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες δύο εμβόλων και πίσω υπάρχει ένας ακόμη 265mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Οι τροχοί έχουν διαστάσεις 21 ιντσών μπροστά και 17 πίσω με ελαστικά 90/90 και 150/70.
Το πλαίσιο είναι τύπου monocoque που φέρει τον κινητήρα ως δομικό του στοιχείο, αυξάνοντας την ακαμψία. Σε σχέση με την βασική έκδοση το βάρος είναι αυξημένο κατά 15 κιλά (244 κιλά με υγρά), το πλάτος κατά 13mm και το ύψος σέλας κατά 15mm.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 853 κ.εκ. έχει ισχύ 15 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και ροπή 9,4 kgm στις 6.250 σ.α.λ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 197 χ.α.ω. Το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης.
Το F850GS Adventure «έρχεται» με στάνταρ οθόνη LCD και αναλογικό στροφόμετρο, ενώ το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει ABS και Traction Control καθώς και δύο χάρτες οδήγησης Rain και Road.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.