EICMA 2018 Piaggio Vespa GTS 300 HPE: Η ισχυρότερη Vespa όλων των εποχών!
Συνδυασμός κλασικού στυλ και τεχνολογίας
05.11.2018
Για το 2019, ολόκληρη η σειρά Vespa GTS ανανεώνεται, με μια σειρά αναβαθμίσεων για την ενίσχυση της απόδοσης, της άνεσης και του στυλ
Η νέα σειρά Vespa GTS, εξοπλισμένη με πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό, περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις: Vespa GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS SuperSport και την high-techό Vespa GTS SuperTech με έγχρωμη οθόνη TFT που μεγιστοποιεί τη συνδεσιμότητα με smartphone με το σύστημα VESPA MIA.
Δύο κινητήρες είναι διαθέσιμοι. Ο ήδη γνωστός μονοκύλινδρος 125 i-get και ο νέος, τελευταίας τεχνολογίας, 300 HPE (High Performance Engine), που είναι ο πρώτος από μια σειρά κινητήρων του Piaggio Group, περισσότερους προηγμένους, καθαρότερους από πλευράς ρύπων και οικονομικότερους σε κατανάλωση. Αποδίδει σχεδόν 24 ίππους και είναι ο ισχυρότερος κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε Vespa.
Η εξέλιξη του στυλ της Vespa GTS συνεχίζει να διαμορφώνεται από την κληρονομιά της, ισορροπώντας μεταξύ παράδοσης και μοντέρνας σχεδίασης πάντα με βάση το χαλύβδινο πλαίσιο.
Η νέα Vespa ξεχωρίζει από τις προηγούμενες εκδόσεις διατηρώντας ταυτόχρονα ορισμένα χαρακτηριστικά. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED. Το μπροστινό τμήμα είναι επανασχεδιασμένο ενσωματώνοντας το κάλυμμα της κόρνας. Επίσης νέο είναι το σχήμα του τιμονιού, το χρωμιομένο διακοσμητικό στο μπροστινό φτερό, οι καθρέφτες και οι γρίλιες στην ποδιά.
Στο πίσω μέρος, τα πλαϊνά καπάκια έχουν νέα σχεδίαση ενώ οι εκδόσεις με το 300άρι κινητήρα HPE ξεχωρίζουν από το καπάκι του κινητήρα και το επανασχεδιασμένο προστατευτικό της εξάτμισης.
Στον τομέα της εργονομίας, συναντάμε, νέα και πιο άνετη σέλα. Κάτω από αυτήν υπάρχει πλέον περισσότερος χώρος για ένα κράνος τύπου jet. Στην ποδιά βρίσκεται ενσωματωμένος ένα αποθηκευτικός χώρος για μικροπράγματα με θύρα USB, για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.
Ο κινητήρας είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Έχει χωρητικότητα 300 κ.εκ. και κορυφαίες επιδόσεις οι οποίες επιτυγχάνονται με την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση. Η ιπποδύναμή του αυξήθηκε κατά 12%, με την απόδοση να φτάνει τους 23,8 στις 8.250 σ.α.λ., ενώ κατά 18% αυξήθηκε η ροπή φτάνοντας τα 26Nm στις 5.250 σ.α.λ.. Σύμφωνα με την Piaggio με ένα λίτρο καυσίμου μπορεί να διανύσει 31 χλμ.
Το σύστημα μετάδοσης CVT, έχει επανασχεδιαστεί ολοκληρωτικά και διαθέτει νέο ιμάντα, νέα γεωμετρία και είναι κατασκευασμένο από καλύτερα υλικά, με τα νέα καλύμματα να μειώνουν τον θόρυβο. Η ECU είναι της Magneti Marelli και ληδη πληροί και τις προδιαγραφές Euro5!
To πλαίσιο είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από ατσάλι. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και για την ακινητοποίηση φροντίζουν δύο δισκόφρενα, που υποβοηθούνται από ABS. Στο ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνεται και το σύστημα ASR, όπως ονομάζει η Piaggio το traction control,
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.