05.11.2018
Οχτώ χρόνια μετά το ντεμπούτο του, η Ducati αποκαλύπτει τη δεύτερη γενιά Diavel
Ο χαρακτήρας και το αδιαμφισβήτητο στυλ της μοτοσυκλέτας παραμένουν. Αυτό που είναι 100% νέο, είναι ο Testastretta DVT 1.262 κ.εκ. που χρησιμοποιείται ήδη στο XDiavel, και παίρνει τη θέση του δικύλινδρου των 1.200 κ.εκ. Η ιπποδύναμη έφτασε τους 159 ίππους και η ροπή τα 13 κιλά!
Διατηρώντας τα βασικά στοιχεία της σχεδίασης του μοντέλου, αλλά εμπλουτίζοντάς το με σύγχρονα συστατικά, το νέο Diavel διαθέτει πλέον μεγαλύτερες ανέσεις για δύο επιβαίνοντες και καλύτερες επιδόσεις.
Σύμφωνα με την Ducati η ροπή εξασφαλίζει τόσο ακραίες επιταχύνσεις, όσο και ομαλότητα στις χαμηλές στροφές, που την κάνει ιδανική για καθημερινή μετακίνηση ή «τουριστική» οδήγηση.
Το πλαίσιο του Diavel 1260 είναι νέο. Πλέον ένα χαλύβδινο πλαίσιο χωροδικτύωμα «εκμεταλεύεται» ως φέρον τμήμα του τoν Testastretta DVT. Το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο.
Το πιρούνι έχει διάμετρο 50mm, ενώ η έκδοση S, φέρει Ohlins 48mm και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας. Για τα φρένα έχουν επιλεγεί δαγκάνες Brembo με ακτινική τοποθέτηση.
H IMU είναι της Bosch, λειτουργώντας και στους έξι άξονες. Διατίθενται τρία mode οδήγησης (Sport, Touring, Urban), τα οποία επηρεάζουν την απόδοση του κινητήρα και τη μέγιστη ισχύ. Το ηλεκτρονικό πακέτο είναι πλήρες, αφού η μοτοσυκλέτα διαθέτει στάνταρ Traction Control (8 επίπεδα), Wheelie Control (8 επίπεδα), Power Launch (3 επίπεδα)και Cornering ABS. To σύνολο όλων των λειτουργιών, προβάλλεται μέσω οθόνης TFT και ρυθμίζεται μέσω των φωτιζόμενων διακοπτών στο τιμόνι. Η έκδοση S εφοδιάζεται και το σύστημα πολυμέσων της Ducati (DMS).
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.