EICMA 2018 Ducati Panigale V4 R: Η πιο ισχυρή που φτιάχτηκε ποτέ
221 ίπποι ή 234 με την Acrapovic!
05.11.2018
Με τεχνολογία απευθείας από το MotoGP, η Panigale V4 R είναι η νέα superbike του Borgo Panigale, η οποία με 234 ίππους είναι η ισχυρότερη Ducati που φτιάχτηκε ποτέ!
Οι τροποποιήσεις που έχει δεχθεί η V4 R ξεπερνούν τις ρυθμίσεις του κινητήρα και των αναρτήσεων: Περιλαμβάνουν επίσης το φέρινγκ, το οποίο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε από τη Ducati Corse σε στενή συνεργασία με το Ducati Style Center για τη βελτίωση της αεροδυναμικής. Το νέο φέρινγκ ενσωματώνει επίσης τα αεροδυναμικά «φτερά» που εξελίχθηκαν από τις μοτοσυκλέτες MotoGP. Κατασκευασμένα από ίνες άνθρακα, αυξάνουν τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας σε οποιαδήποτε διαδρομή, επιτρέποντας την μείωση της παρέμβασης των ηλεκτρονικών.
Η Panigale V4 R είναι μια road-legal, προδιαγραφών WSBK και αποτελεί την μοτοσυκλέτα που η Ducati θα συμμετάσχει με τους Chaz Davies και Alvaro Bautista στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2019, προσπαθώντας να ανέβει και πάλι στην κορυφή του θεσμού.
Ο κινητήρας Desmosedici Stradale των 1.103 κ.εκ. έχει αντικατασταθεί με τον Desmosedici Stradale R των 998 κ.εκ. ώστε να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς του WSBK. Σε αντίθεση με τον μεγαλύτερο V4 - σχεδιασμένο για βέλτιστη χρήση στο δρόμο - ο Desmosedici Stradale R προσφέρει ακόμη περισσότερη δύναμη που είναι προσανατολισμένη για χρήση σε πίστα. Επιπλέον, φέρει ελαφρύτερα εσωτερικά εξαρτήματα (τα οποία μειώνουν το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας κατά 2 κιλά σε σύγκριση με το Panigale V4S, μειώνοντας το βάρος σε μόλις 193 κιλά). Οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί επιτρέπουν στον κινητήρα να ανεβάζει γρηγορότερα στροφές αλλά και η κόκκινη περιοχή να είναι πλέον υψηλότερα εξασφαλίζοντας βελτιωμένη επιτάχυνση. Το αποτέλεσμα είναι 221 ίπποι στις 15.250 σ.α.λ., 2.250 σ.α.λ. υψηλότερα από το σημείο μέγιστης ισχύος του V4 S.
Και αν δεν σας φτάνουν αυτά, τότε με την τοποθέτηση της αγωνιστικής της Akrapovič, η ιπποδύναμη φτάνει τους 234 ίππους στις 15.500 σ.α.λ.
Οι αναρτήσεις είναι συμβατικές και όχι ημι-ενεργητικές όπως στην έκδοση S. Το V4 R είναι εξοπλισμένη με το νέο πιρούνι 43mm της Ohlins NPX 25/30 (ελαφρύτερο κατά 600 γραμμάρια), προερχόμενο από το WSBK, με επεξεργασία TiN, και αμορτισέρ TTX36.
Οι ζάντες είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο της Marchesini, ίδιες με αυτές των μοτοσυκλετών της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Το ηλεκτρονικό πακέτο χρησιμοποιεί την IMU 6D έξι αξόνων της Bosch και είναι ειδικά σχεδιασμένη για την υποστήριξη επαγγελματιών αναβατών. Περιλαμβάνει Cornering ABS EVO στα φρένα Stylema της Brembo, Ducati Traction Control EVO, Ducati Wheelie Control EVO (DWC), Ducati Power Launch (DPL), Ducati Slide Control (DSC),Ducati Quick Shift ΕVO (DQS) για ανεβάσματα και κατεβάσματα, φωτιστικά σώματα LED, GPS, lap timer και pit limiter, ενώ το Ducati Data Analyzer (DDA) και το Ducati Multimedia System (DMS) είναι έξτρα.
Τα όργανα περιλαμβάνουν μια έγχρωμη οθόνη TFT, ίδια με του V4 S, αλλά με αναθεωρημένα γραφικά. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο μορφών απεικόνισης, Track και Road.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.