30.10.2018
Ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία του Ιταλού κατασκευαστή αναβιώνει, με την Magni να κατασκευάζει ένα σύγχρονο 750S με τρικύλινδρο κινητήρα 800 κ.εκ.
Magni και MV Agusta πορεύονταν σχεδόν πάντα μαζί από το 1950. Μέχρι το 1977, χρονιά η οποία η ιταλική εταιρεία αποχώρησε από τους αγώνες είχαν κατακτηθεί 75 Παγκόσμιοι τίτλοι και 3.000 αγώνες και το πανίσχυρο MV Agusta Reparto Corse διοικούνταν από τον Arturo Magni.
Μαζί με τους δύο γιούς του, Carlo και Giovanni, ο Magni έφτιαξε τη δική του εταιρεία και με βάση μοντέλα της MV Agusta κατασκεύασε πολλές χειροποίητες «εξωτικές» μοτοσυκλέτες.
Μία από αυτές είναι και η 750S Tributo, μια μοτοσυκλέτα που αποτελεί τη σύγχρονη εκδοχή του θρυλικού μοντέλου.
Η πρώτη απόπειρα της Magni να τιμήσει το συγκεκριμένο μοντέλο έγινε το 2000. Βασιζόμενοι σε ένα Brutale 1090 παρουσίασαν μια μοτοσυκλέτα που έμοιαζε σε 750S.
Μόλις εχθές 29 Οκτωβρίου, η Magni παρουσίασε μια μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε από λευκό χαρτί για να τιμήσει το 750S. Tο μόνο που «δανείστηκε» ήταν ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας του Brutale 800. Γύρω από αυτόν εξελίχθηκε ένα ανοιχτό σωληνωτό πλαίσιο από ατσάλι σε κόκκινο χρώμα, όπως αυτό του πρώτου μοντέλου που παράχθηκε από το 1971 έως το 1975. Όλες οι κολλήσεις είναι TIG.
Τα μπλε – άσπρο - κόκκινο χρώμα και η σχεδίαση του ρεζερβουάρ μοιάζουν εξαιρετικά με του αυθεντικού 750S, όπως άλλωστε και η κόκκινη σέλα και τα μεγάλα αλουμινένια φτερά. Αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι οι εξατμίσεις. Στο πρώτο 750S, ο κινητήρας ήταν τετρακύλινδρος και οι εξατμίσεις ήταν τέσσερις, δύο από κάθε πλευρά. Στο τρικύλινδρο μοντέλο της Magni είναι τρεις, με δύο τελικά από την μία και ένα από την άλλη.
Οι αναρτήσεις είναι της Oram με το πιρούνι 43mm να είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, αλλά να μοιάζει με αυτά που χρησιμοποιούσαν οι μοτοσυκλέτες GP της δεκαετίας του ’70.
Τα φρένα προέρχονται από την Brembo με δύο δίσκους 320mm μπροστά με τετραέμβολες δαγκάνες και έναν πίσω με διάμετρο 230mm με δαγκάνα δύο εμβόλων.
Οι ακτινωτοί τροχοί της JoNich είναι 18 ιντσών και ντύνονται με tubelles ελαστικά Metzeler Racetec RR.
Ακόμη και τα γκριπ του τιμονιού που κατασκευάζονται από την Arriete, έχουν vintage σχέδιο. Και όπως καταλάβατε τα πάντα πάνω στην Magni 750S Tributo είναι κατασκευασμένο εξ’ ολοκλήρου στην Ιταλία.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.