Τέλη κυκλοφορίας 2019: Η αδικία συνεχίζεται

Χωρίς αλλαγές


23.10.2018

Εκτός σοβαρού απροόπτου τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 θα είναι ίδια με τα φετινά. Δηλαδή οι μοτοσυκλετιστές καλούνται να πληρώσουν τα ίδια με τους κατόχους αυτοκινήτων

Αλλά μήπως και γι αυτούς είναι δίκαια; Με ποιο κριτήριο μια μοτοσυκλέτα 1.000 κ.εκ. πληρώνει τα ίδια (120€) με ένα αυτοκίνητο ίδιου κυβισμού; Και ποιος αποφάσισε πως ένα φορτηγό από 1,5 έως 3,5 τόνους πληρώνει 15 ευρώ λιγότερα;

Για μια ακόμη χρονιά κανείς από το υπουργείο οικονομικών δεν ασχολήθηκε για να κάνει πιο δίκαια τα τέλη κυκλοφορίας. Και αφού δεν το κάνουν εν μέσω προεκλογικής περιόδου σημαίνει πως κάθε χρόνο πληρώνουμε σχεδόν όλοι αυτό που μας αναλογεί, γιατί πολύ απλά δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς.
Αυτή είναι η καθαρή εκμετάλλευση, αλλά μακάρι να την αντιμετωπίζαμε μόνο στο θέμα των τελών κυκλοφορίας.

Για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσυκλέτες Ι.Χ., ανεξαρτήτου ημερομηνίας ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2019 έχουν ως εξής:

Κατηγορία Κυβισμός (κ.εκ.) Τέλη κυκλοφορίας (€)
Α’ Έως 300 22
Β’ 301-785 55
Γ’ 786-1.071 120
Δ’ 1.072-1.357 135
Ε’ 1.358-1.548 225
ΣΤ’ 1.549-1.738 250
Ζ’ 1.739-1.928 280
Η’ 1.929-2.357 615

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.