19.10.2018
Η Kramer Motorcycles παρουσίασε μια ακόμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με έναν Ready to Race κινητήρα
Τον περασμένο Μάιο σας είχαμε παρουσιάσει την HKR Evo2. Ένα super-μονοκύλινδρο που βασίζονταν στον κινητήρα 690 της ΚΤΜ. Πέντε μήνες μετά η γερμανική βιοτεχνία χειροποίητων αγωνιστικών μοτοσυκλετών παρουσίασε την GP2,με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του 790 Duke.
Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του KTM 790 Duke
Οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν αρχίσει ήδη την εξέλιξη και αναμένεται η GP2 να είναι έτοιμη το 2020.
Το πλαίσιο είναι ένα custom ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιο ψαλίδι και αυτό κατασκευή της Kramer. To φέρινγκ και όλα τα πλαστικά μέρη είναι ίδια με αυτά του μονοκύλινδρου μοντέλου. Όπως και στο Evo, η Kramer χρησιμοποίησε το υποπλαίσιο ως ρεζερβουάρ, για να μειώσει το βάρος και να έχει μεγαλύτερο χώρο για το φιλτροκούτι.
Κάτω απ’ όλα τα παραπάνω «κρύβεται» ο υγρόψυκτος, οχταβάλβιδος, LC8c με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που αποδίδει 105 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 8,76 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.
Οι ζάντες είναι σφυρήλατες αλουμινίου της Dymag «ντυμένα» με ελαστικά Pirelli. Τα φρένα είναι της Brembo (Μ50) και η εξάτμιση RR Race Performance. Οι αναρτήσεις της WP, έχουν εξελιχθεί ειδικά για την GP2.
Θα είναι η μοτοσυκλέτα του νέου ενιαίο βρετανικό πρωτάθλημα BSN GP2 και το βάρος του είναι μόλις 135 κιλά ready to race, 10 περισσότερα από το μονοκύλινδρο Evo. Μια δεύτερη έκδοση για χομπίστες που απολαμβάνουν τα track day, θα έχει λίγο «φτηνότερα» περιφερειακά και θα ζυγίζει 140 κιλά.
Σε όλα τα παραπάνω προσθέστε και σύγχρονα ηλεκτρονικά, που περιλαμβάνουν traction control, launch control καθώς και σύστημα συλλογής δεδομένων.
Η τιμή του ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί, αλλά η αγωνιστική έκδοση θα κυμαίνεται στις 20.000€.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.