12.10.2018
Η εταιρεία του Akashi αποκάλυψε το μεσαίο supersport, που επιστρέφει το 2019 με πολλές καινοτομίες και νέο σχεδιασμό
To νέο ZX-6R βασίζεται στον τετρακύλινρο κινητήρα των 636 κ.εκ. Ο Ninja διαθέτει guick shifter (KQS), μόνο για να τα ανεβάσματα. Φέρει high-tech ψηφιακή οθόνη, που θα σας δείχνει αν οδηγείτε οικονομικά (λειτουργία eco), αλλά και την στιγμιαία κατανάλωση και το υπολειπόμενα χιλιόμετρα. Ο συμπλέκτης είναι ολίσθησης, υπάρχει παροχής ρεύματος 12V για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών, ένα νέο «έξυπνο» σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (KIBS) και δύο mode οδήγησης. Στο στάνταρ εξοπλισμό βρίσκεται και το traction control (KTRC). Ο παραπάνω εξοπλισμός δείχνει πως το ZX-6R παρέχει ευκολίες και για καθημερινή οδήγηση.
Ο τετρακύλινδρος έχει μέγιστη ισχύ 136 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. Όσοι μπαίνουν τακτικά στην πίστα θα εκτιμήσουν το γεγονός πως η Kawasaki, επέλεξε να τοποθετήσει μπροστά, πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa BFF και σταμπιλιζατέρ τιμονιού της Ohlins. Οι monoblock τετραπίστονες δαγκάνες της Nissin, συνδυάζονται με δύο κυματιστούς δίσκους 310mm, ενώ πίσω υπάρχει ακόνη ένας 240mm με μονοπίστονη δαγκάνα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Bridgestone Hypersport S22.
Εμφανισιακά μοιάζει αρκετά με το Ninja 400, με δύο προβολείς led μπροστά και με έναν μεγάλο αεραγωγό να δεσπόζει ανάμεσά τους. Το νέο Ninja 636 είναι προδιαγραφών Euro4 και θα διατίθεται σε 4 χρώματα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.