01.10.2018
Πρόσφατα, η Yamaha κατέθεσε το σχεδιασμό του νέου της R3 στις αρμόδιες υπηρεσίες διπλωμάτων ευρεσιτεχνιών της Αυστραλίας, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανανέωση του μοντέλου
Tο ολοκαίνουργιο YZF-R3 ακολουθεί την εμφάνιση του μικρότερου ΥΖF-R125 που είδαμε πριν λίγες ημέρες, με την εισαγωγή του αέρα να βρίσκεται ανάμεσα στους νέους διπλούς προβολείς LED. Στην πιο premium εμφάνιση συμβάλει και το νέο χρυσό ανεστραμμένο πιρούνι. Με μια προσεκτικότερη ματιά διακρίνουμε αλλαγές στο σχεδιασμό του ρεζερβουάρ, που είναι εμπνευσμένη από το Yamaha R1 που διαθέτει περισσότερο χώρο για τα γόνατα του αναβάτη.
Ο σχεδιασμός του πίσω τμήματος δείχνει ίδιος με το υπάρχων μοντέλο, στο οποίο χρησιμοποιείται ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, 2-κύλινδρο σε σειρά κινητήρας, με 321cc, που παράγει ισχύ 42 ίππων στις 10.750 σ.α.λ. και ροπή 2,7 kgm στις 9.00 σ.α.λ. Ωστόσο, εικάζουμε πως η Yamaha μπορεί να έχει κάνει αλλαγές στον κινητήρα, κάνοντάς του πιο ισχυρό, αλλά και έτοιμο για τις προδιαγραφές Euro5 που θα ισχύσουν από το 2020.
Θα μπορούσε λοιπόν το εργοστάσιο της Iwata να συμπεριλάβει την τεχνολογία του συστήματος μεταβλητής χρονισμού βαλβίδων, αλλά και συμπλέκτη ολίσθησης, χαρακτηριστικό που λείπει από το μοντέλο που διατίθεται τώρα στην αγορά.
Το νέο μοντέλο είναι πιθανό να το δούμε στην προσεχή έκθεση EICMA του Μιλάνου.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.