Γράφει ο Δημήτρης Ζανιάς // 28.09.2018
Το ολοκαίνουργιο, πανέμορφο και καθ’ όλα εντυπωσιακό νέο maxi scooter της Kymco, είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και να οδηγήσουμε σε μια πρωτότυπη και αναλυτική παρουσίαση της ελληνική αντιπροσωπείας που πραγματοποιήθηκε για τον ελληνικό ειδικό τύπο
Μοντέρνα παρουσίαση
Δημοσιογράφοι όλων των μέσων ενημέρωσης απόλαυσαν την φιλοξενία των ανθρώπων της «ελληνικής» Kymco σε ένα μοντέρνο χώρο στο κέντρο της Αθήνας. Το πρόγραμμα αρχικά, περιλάμβανε την πλήρη παρουσίαση του XCiting S 400I , που αποτελεί ένα εξ΄ ολοκλήρου νέο μοντέλο. Μπαίνει στη «μάχη» της πιο απαιτητικής και πολύ εμπορικής κατηγορίας των maxi scooter. Η Kymco εφάρμοσε όλη την τεχνογνωσία της και χρησιμοποίησε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την υλοποίηση τους XCiting S 400i. Ταυτόχρονα οι σχεδιαστές της ακολούθησαν τις τελευταίες τάσεις του σύγχρονου και σπορ design για να προσδώσουν τα χαρακτηριστικά που ψάχνουν οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές που θέλουν ένα scooter με ευρεία γκάμα δυνατοτήτων. Καθημερινή, απροβλημάτιστη και ασφαλής μετακίνηση εντός και εκτός πόλης με δυναμική σχεδίαση με έντονα τα σπορ χαρακτηριστικά. Ένα scooter που τα κάνει όλα χωρίς συμβιβασμούς.
Αναβάθμιση
Το XCiting S 400i αποτελεί τη «συνέχεια» της αναβάθμισης ολόκληρης της γκάμας της Kymco. Η οποία ξεκίνησε από τα «ψηλά», με το AK550 και συνεχίστηκε με πολύ ποιοτικά scooter πόλης με μικρούς και μεγάλους τροχούς, όπως το Like και το People S. Στην κατηγορία των maxi scooter αρχικά είδαμε το Downtown 350, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να «γνωρίσουμε» και στην εν λόγω παρουσίαση, ενώ η έλευση του XCiting S 400i σηματοδοτεί την δυναμική είσοδο της Kymco στην κατηγορία με ένα ακόμη premium μοντέλο.
Υπερσύγχρονο
Το νέο Xciting-S 400 με το σύγχρονο δυναμικό σχεδιασμό θέλει να αποτελέσει τον ιδανικό συνδυασμό σπορ, στυλ, άνεσης και υψηλής απόδοσης. Βελτιωμένο παντού, με νέο πλαίσιο και βάσεις κινητήρα, αναβαθμισμένο G5-SC κινητήρα, με την υψηλότερη ισχύ στην κατηγορία (36Hp), προοδευτική μετάδοση και πλήρη εξοπλισμό. Με στόχο να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά ακόμα περισσότερο χρησιμοποιήθηκε μια νέα βάση κινητήρα που αυξάνει την ακαμψία του πλαισίου και κατά συνέπεια τη συμπεριφορά του S 400 στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, με στόχο τη συνολική ακαμψία και τη σταθερότητα/ακρίβεια του μπροστινού τροχού, το πιρούνι διαθέτει πλέον δύο πλάκες (όπως οι μοτοσυκλέτες)
Υπερεξοπλισμένο
Το νέο Xciting διαθέτει και νέο ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα σε 5 θέσεις, εύκολα χωρίς τη χρήση εργαλείων, ώστε να προσαρμόζεται εύκολα στο ύψος του κάθε αναβάτη και να προσφέρει τη μέγιστη προστασία σε κάθε συνθήκη. Νέο τιμόνι σχήματος “V” βελτιώνει την ακρίβεια οδήγησης και βελτιστοποιεί την ορατότητα του πίνακα των οργάνων, ενώ οι προβολείς LED με τα φώτα ημέρας (DRL) αποτελούν την αισθητική υπογραφή του νέου Xciting-S, θυμίζοντας μοτοσυκλέτα supersport και τονίζοντας έναν απόλυτα δυναμικό σχεδιασμό. Τεχνολογικά προηγμένο με την πλατφόρμα διασύνδεσης Noodoe, που εκτός των άλλων διαθέτει πλέον και πλοηγό GPS ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε δίκυκλα.
Η πρώτη επαφή
Είχαμε στη διάθεση μας για δοκιμή και τα τρία χρώματα. Μπλε, μαύρο και γκρι. Όλα βέβαια σε ματ φινίρισμα. Εγώ επέλεξα το ζωηρό μπλε. Εμφανισιακά μου άρεσε πολύ. Αιχμηρό και λεπτό στο εμπρόσθιο μέρος του. Με τους διπλούς προβολείς, τεχνολογίας LED, να κλέβουν την παράσταση. Όσο προχωρά προς το ουραίο τμήμα του, η σιλουέτα του φαρδαίνει. Μάλιστα το πίσω φωτιστικό σώμα, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο αδερφάκι του, AK550.
Ο χρόνος που το είχα στη διάθεση μου, ήταν περίπου δύο ώρες. Χωρίς κανένα περιορισμό στη διαδρομή που θα ακολουθούσα. Έτσι, προσπάθησα να το εκμεταλλευτώ στο έπακρο, ώστε να λάβω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσα. Ο κινητήρας της Kymco εν ονόματι G5-SC, είναι αρκετά αθόρυβος και ιδιαίτερα ζωηρός στις επιταχύνσεις. Ξεκινώντας από στάση, με τέρμα ανοιχτό το γκάζι, η δύναμη προσφέρεται άμεσα και αδιάκοπα, μέχρι και τα 110χλμ/ω.
Γρήγορο και άνετο
Σταθερά και με σχετική ευκολία το Xciting S 400i επιταχύνει μέχρι τα 150 χ.α.ω.. Η τελική που κατάφερα να δω στον πίνακα οργάνων ήταν 165χλμ/ω με κόντρα άνεμο. Από συνάδελφο, πληροφορήθηκα ότι κατάφερε να δει μέχρι και 175χλμ/ω. Εντυπωσιακό νούμερο για scooter 400 κυβικών εκατοστών. Τα φρένα και το πλαίσιο, συνεργάστηκαν άριστα στις προσταγές μου, αφήνοντας μου συναισθήματα σιγουριάς. Και η κατανάλωση, ύστερα από αρκετή πίεση, κυμάνθηκε στα 5.5 λίτρα/100χλμ.
Noodoe
Το highlight όμως του μοντέλου, είναι το σύστημα Noodoe. Το έχουμε γνωρίσει και στο παρελθόν, μέσω του AK 550. Πλέον είναι αναβαθμισμένο, με ακόμα περισσότερες δυνατότητες. Πολύ χρήσιμη να είναι η λειτουργία της πλοήγησης. Ανταποκρίνεται άψογα κατά την οδήγηση και είναι πολύ πρακτική για καθημερινή χρήση. Η εταιρεία έχει εντάξει το σύστημα Noodoe και στο ελαφρώς ανανεωμένο Downtown 350i. Το οποίο μάλιστα διατίθεται με νέες χρωματικές επιλογές, επανασχεδιασμένη μεγαλύτερη ζελατίνα και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Metzeler.
Μας κέρδισε
Εν κατακλείδι, οι αρχικές μας εντυπώσεις ήταν θετικές. Το μότο της εταιρείας για το νέο Xciting-S 400i, είναι "Win my Heart". Και σίγουρα μας κέρδισε σε αυτήν την πρώτη επαφή που είχαμε μαζί του. Πολύ σύντομα θα το έχουμε στη διάθεση μας, για πιο λεπτομερή δοκιμή. Μείνετε συντονισμένοι για νεότερα.
Περισσότερα στην ιστοσελίδα της Kymco
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.