BMW R1250GS 2019: Με νέο πιο ισχυρό κινητήρα (Video)
Με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων
18.09.2018
Δεν πρόκειται για κατασκοπικές φωτογραφίες και διαρροές πληροφοριών. Αυτή τη φορά είναι πραγματικό. Αυτή είναι η BMW R1250GS
Πριν λίγες ώρες οι Βαυαροί έδωσαν στη δημοσιότητα φωτογραφίες του νέου on off μοντέλου τους και του R1200RT αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα boxer με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, ο οποίος θα διαθέτει μεγαλύτερη ισχύς και αυξημένη ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.
Μια επιτυχημένη συνταγή δεν αλλάζει εύκολα και οι άνθρωποι της BMW με το R1200GS βρήκαν την φόρμουλα που έχει κυριαρχήσει έναντι του ανταγωνισμού. Πιθανώς γι 'αυτό, με μια πρώτη ματιά, η BMW R1250GS δεν παρουσιάζει πάρα πολλές αλλαγές. Απλά πρέπει να κοιτάξετε τον κινητήρα για να εντοπίσετε τις διαφορές.
Υπάρχει μια επιγραφή "ShiftCam" στον κινητήρα. Και εδώ κρύβεται το «μυστικό» που θα κάνει το R1250GS να ξεχωρίσει. Η νέα τεχνολογία της BMW επιτρέπει τον διαφορετικό χρονισμό των βαλβίδων και της διαδρομής τν βαλβίδας εισαγωγής. Επιπλέον, οι εκκεντροφόροι εισαγωγής έχουν σχεδιαστεί για το ασύγχρονο άνοιγμα των δύο βαλβίδων εισαγωγής, με αποτέλεσμα την ενίσχυση του φρέσκου, εισερχόμενου μίγματος και επομένως την αποτελεσματικότερη και καύτερη καύση. Άλλες τεχνικές αλλαγές στον κινητήρα σχετίζονται με την κίνηση του εκκεντροφόρου που πλέον επιτυγχάνεται με οδοντωτή αλυσίδα, την ανασχεδιασμένη τροφοδοσία λαδιού, και το νέο σύστημα εξάτμισης ".
Έτσι, τα νέα R1250GS και R1250RT έρχονται με αυξημένη απόδοση και ροπή με 136 ίπππους στις 7 750 σ.α.λ. και 143 Nm στις 6 250 σ.α.λ. (125 ίππποι στις 7 750 rpm και 125 Nm στα 6 500 σ.α.λ). Διαθέτει 110 NM ροπής από τις 2.000 σ.α.λ. και 120 Nm από τις 3.500 σ.α.λ.
Εκτός από τη μεταβλητή τεχνολογία χρονισμού βαλβίδων, η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 1254 cc από 1170 cc.
Εκτός από αυτό, δεν υπάρχουν πολλές άλλες διαφορές. Το styling μοιάζει παρόμοιο, αλλά υπάρχει και πλέον και η έκδοση HP με χρυσές ζάντες με ακτίνες, λευκό πλαίσιο, σέλα rallye, μικρή ζελατίνας ενώ σε αυτή θα διατίθεται και ανάρτηση με μεγαλύτερες διαδρομές για όσους έχουν πιο off road ανησυχίες. Η έκδοση Exclusive διαθέτει χυτούς αλουμινένιους τροχούς.
Τα γνωστά ηλεκτρονικά BMW εμπλουτίστηκαν με την εξτρά λειτουργία Dynamic Pro (εκτός από το Rain, Road, Enduro και Enduro Pro) αλλά και με ένα νέο σύστημα στα φρένα Dynamic Brake που εξασφαλίζει ακόμη καλύτερο φρενάρισμα. Ο έλεγχος εκκίνησης Hill Control περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Το βάρος του R1250GS είναι 249 κιλά. Μάθετε την τιμή του και διαβάστε περισσότερες λεπτομέρειες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.