27.08.2018
Η Harley Davidson λανσάρει για το 2019 ένα νέο μοντέλο με κωδική ονομασία FXDR 114, το οποίο αποτελεί νέο μέλος στην πολυπληθή οικογένεια των "Softail" μοτοσυκλετών της
Η εμφάνιση του παραπέμπει σε μοτοσυκλέτες dragster. Όμως οι δυνατότητες του δε μένουν μόνο στα πλαίσια μίας ιδανικής ευθείας.
Ο Product Manager της Harley Davidson, David Latz είπε: <<Κατά την οδήγηση αυτή η μοτοσυκλέτα είναι πραγματική ευχαρίστηση. Το FXDR 114 είναι εφοδιασμένο με άπλετη δύναμη, η οποία έρχεται από τον κινητήρα "Milwaukee-Eight 114". Φοράει premium εμπρός και πίσω ανάρτηση για άριστο κράτημα. Και το συνολικό του βάρος είναι αισθητά χαμηλότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα "Softail" μοντέλα>>.
Ο αντιπρόεδρος του τμήματος Style & Design, Brad Richards προσθέτει: <<Η εμφάνιση του FXDR 114 συνδέεται απόλυτα με τις επιδόσεις του. Επίσης τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα μοντέλα της "Softail" κατηγορίας>>.
Θα εφοδιάζεται με τον V2 κινητήρα Milwaukee-Eight 114 της Harley, των 1.868 κυβικών εκατοστών, ο οποίος διαθέτει εκρηκτικές επιδόσεις. Η ροπή του φτάνει τα 16,3 kgm μόλις από τις 3.500 σ.α.λ.
Το γεωμετρικό σύνολο απαρτίζεται από μία βελτιωμένη ελαφρύτερη έκδοση του νέου "Softail" πλαισίου της Harley Davidson, το οποίο συμβάλει στον βέλτιστο χειρισμό κατά τη διάρκεια των στροφών. Ελαφρύτερο είναι και το ψαλίδι, το οποίο είναι πλέον από αλουμίνιο και εξοικονομούνται 4,6 κιλά σε σύγκριση με το προϋπάρχον ατσάλινο "Softail" ψαλίδι. Ο εμπρός τροχός είναι πολυάκτινος, 19 ιντσών και είναι κατασκευασμένος από σφυρήλατο αλουμίνιο. Ο πίσω είναι συμπαγής αλουμινένιος δίσκος, 18 ιντσών με ελαστικό διάστασης 240/40. Η βάση για τη σέλα αλλά και το υποπλαίσιο είναι νέα, κατασκευασμένα από συγκολλημένους σωλήνες αλουμινίου. Έτσι εξοικονομούνται άλλα 3 κιλά σε σύγκριση με το κλασικό ατσάλινο υποπλαίσιο των "Softail" μοντέλων της εταιρείας. Το ουραίο τμήμα της είναι κατασκευασμένο από ποιοτικά και ελαφριά συνθετικά υλικά, όπως και η βάση της πινακίδας.
Η Harley για να τονίσει τον σπορ χαρακτήρα της FXDR 114, τοποθέτησε εμπρός ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με διπλές βαλβίδες, το οποίο θα ρυθμίζεται εύκολα από το επάνω μέρος του και το τιμόνι θα είναι τύπου clip-on.
Η φιλοσοφία του μινιμαλισμού δεν έμεινε μόνο στη αισθητή μείωση του βάρους σε σύγκριση με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς "Softail". Αλλά υιοθετήθηκε από τη συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Η μάσκα του εμπρός προβολέα είναι μικρή και κρύβει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το τελικό της εξάτμισης είναι μονό. Η ουρά είναι λεπτή με κοφτερές γραμμές, εκθέτοντας έτσι σε κοινή θέα τον πίσω τροχό. Τα φωτιστικά σώματα είναι διακριτικά και είναι τεχνολογίας LED. Το πιο εντυπωσιακό κομμάτι πάνω της, μπορούμε να πούμε ότι είναι το μεγάλο φιλτροκούτι. Βγαίνει πάνω από τη δεξιά πλευρά του κινητήρα και φέρει το λογότυπο 114.
Η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας, όπως και η τιμή δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα. Όμως το σίγουρο είναι ότι αυτή η κίνηση της Harley Davidson μας προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον. Και ακόμη μεγαλύτερο οι υποσχέσεις της εταιρείας για πολλά νέα μοντέλα διαφόρων κατηγοριών.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.