01.08.2018
Μοτοσυκλέτες ανάλογου κυβισμού είχαμε ως τώρα naked, on off και supersport. To Χ310 είναι ένα καθαρόαιμο sport touring
Το Χ310 είναι βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το πιο σκληροπυρηνικό R310, όμως έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα της Daytona προσφέροντας ανέσεις και εξοπλισμό που συναντάμε σε μοτοσυκλέτες σαφώς μεγαλύτερες σε κυβισμό, αλλά και κατά πολύ ακριβότερες από τις 3.995€ που κοστίζει η έκδοση Χ.
Παρ΄ ότι πρόκειται για δύο μοντέλα με διαφορετικό προσανατολισμό, διατηρούν ακόμη και εμφανισιακές ομοιότητες μεταξύ τους. Οι εξατμίσεις είναι ίδιες όπως και το αλουμινένιο χάρμα ειδέσθαι ψαλίδι. Το μπρούτζινο χρώμα στα μεταλλικά πολλά μεταλλικά μέρη παρέμεινε στο X310. Ίδιας σχεδίασης αλλά διαφορετικού χρώματος είναι και οι ζάντες.
Το “κουστούμι”
Θα ήταν παράλογο από την μεριά των σχεδιαστών του Χ310 αν δεν έφτιαχναν μια πιο άνετη μοτοσυκλέτα με υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού. Το πώς κρατήθηκε η τιμή τόσο χαμηλά πραγματικά είναι αξιοθαύμαστο!
Ένα κομψό και ταυτόχρονα σπορ φέρινγκ με γωνίες έτοιμο να «κόψει» τον αέρα, κρύβει τον κινητήρα του X310 και προσφέρει κάλυψη και προστασία από τον αέρα και τα νερά. Τίποτα δεν εξέχει πάνω του και όλα τα μικροσκοπικά φωτιστικά σώματα είναι τύπου Led. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα – ναι καλά διαβάσετε – θα αναλάβει να στείλει τον αέρα μακριά από τον αναβάτη, ενώ οι μεγάλη καθρέφτες που βρίσκονται πάνω στο τιμόνι θα προσφέρουν την απαραίτητη ορατότητα.
Πίσω από την ζελατίνα υπάρχει ένας μεγάλος lcd πίνακας οργάνων όπως στις περισσότερες υπερτουριστικές μοτοσυκλέτες. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και USB παροχή φόρτισης.
Παρατηρώντας στο πλάι βλέπουμε μεγάλα πλαστικά με μοιάζουν με δοκούς περιμετρικού πλαισίου. Το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας είναι διαφορετικό και σχεδιασμένο να προσφέρει μεγαλύτερες ανέσεις σε δύο επιβαίνοντες. Ανασχεδιασμένο είναι και το μπροστινό φτερό, το πίσω φανάρι και ο λασπωτήρας που στο R βρίσκεται χαμηλά αγκαλιάζοντας τον τροχό.
Με το πάτημα ενός κουμπιού
Ο εξοπλισμός του Daytona X310 βρίσκεται στο άνω άκρο του ανταγωνισμού. To ABS της Bosch είναι στάνταρ και μπορεί να απενεργοποιηθεί. O αναβάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο λειτουργιών τοθ κινητήρα. Την οικονομική ECO και την Sport. Έχει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ και το κλείδωμα του τιμονιού γίνεται ηλεκτρικά. Σχεδόν τα πάντα, από τη ρύθμιση του ύψους της ζελατίνας, το άνοιγμα της σέλας και του καλύμματος της τάπας του ρεζερβουάρ, το κλείδωμα του τιμονιού, την αλλαγή προγραμμάτων οδήγησης και την απενεργοποίηση του ABS, ελέγχονται από κουμπιά στο τιμόνι.
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα στάνταρ της κατηγορίας με μεταξόνιο 1.390mm, πλάτος 755mm και ύψος 1.227mm. Η σέλα βρίσκεται 795 χλστ πάνω από το έδαφος και μαζί με την λεπτή σχεδίαση αλλά και το βάρος που φτάνει τα 159 κιλά θα συμβάλει στην ευκολία χειρισμού του Χ310. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται σύμφωνα με την εταιρεία στα 3,6 λίτρα ανά 100 χλμ.
Η δύναμη του ενός
O κινητήρας του Χ310 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και σύστημα τροφοδοσίας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.. Αυτά τα νούμερα το φέρνουν στην κορυφή των μονοκύλινδρων 300αριών και πολύ κοντά στα δικύλινδρα μοντέλα του ίδιου κυβισμού.
Το X310 θα είναι διαθέσιμο σε μπλε, μαύρο και λευκό χρώμα
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.