31.07.2018
To Daytona R310 αναμένεται στην ελληνική αγορά μέσα στον Αύγουστο του 2018 με τιμή που θα κάνει αίσθηση και εμφάνιση που μαγνητίζει τα βλέμματα
Την πρωτοείδαμε στην έκθεση μοτοσυκλέτας και ξεχώρισε όπως και η sport touring αδερφή της Χ310 ανάμεσα στα εκατοντάδες νέα μοντέλα όλων των εταιρειών. Το R310 είναι μια naked μοτοσυκλέτα με streetfighter χαρακτηριστικά στην εμφάνιση της και τιμή που «προκαλεί», αφού με 3.695€ κινείται επιθετικά έναντι του ανταγωνισμού από Ευρώπη και Ασία.
“Ακριβή” σχεδίαση
H Daytona κατασκευάζει το R310 σε συνεργασία με τον οίκο Zontes, έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους κατασκευαστές δικύκλων στην Κίνα. Ο σχεδιασμός του ιδιαίτερος, χωρίς ομοιότητες με άλλα μοντέλα. Επιθετική σιλουέτα, με έναν προβολέα «εξωγήινης» αισθητικής και πλαστικά γεμάτα ακμές. Τα φλας είναι ενσωματωμένα στο πλαστικά που αποτελούν τη συνέχεια του ρεζερβουάρ καυσίμου, του οποίου η τάπα είναι «κρυμμένη» κάτω από ένα πορτάκι για να μην χαλάει την αισθητική των καμπύλων του.
Προσοχή στη λεπτομέρεια
Η μίνιμαλ, «κοφτερή» ουρά του συνδυάζεται άψογα με το διπλό τελικό και το «ανάποδα» τοποθετημένο αλουμινένιο ψαλίδι, του οποίο οι «ραφές» φαίνονται όπως σε αρκετά μοντέλα της KTM. Όλα αυτά μαζί με την βάση των μαρσπιέ και τα καπάκια του κινητήρα είναι βαμμένα στο χρώμα του χαλκού, δίνοντας πιο premium χαρακτήρα στο νέο μοντέλο της Daytona.
Στην ίδια απόχρωση και η ανοδίωση του ανεστραμμένου πιρουνιού μπροστά, το τιμόνι, οι μανέτες και το δοχείο των υγρών φρένων Το υπόλοιπο «σώμα» της μοτοσυκλέτας μαζί με τις πολύ όμορφες ζάντες είναι βαμμένο σε μπλέ και γκρι ματ χρώμα, ενώ υπάρχει και μία έκδοση «κατάμαυρη»!
Υπέρ-εξοπλισμένο
Ο εξοπλισμός του Daytona R310 βρίσκεται στο άνω άκρο του ανταγωνισμού. To ABS της Bosch είναι στάνταρ και μπορεί να απενεργοποιηθεί. Το ψηφιακό πολυόργανο με οθόνη υγρών κρυστάλλων παρέχει σχεδόν τα πάντα από πληροφορία για τον αναβάτη. Διαθέτει δύο mode λειτουργίας. Την οικονομική ECO και την Sport. Έχει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ και το κλείδωμα του τιμονιού γίνεται ηλεκτρικά. Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας led. Πολύ χρήσιμη για την προστασία του κινητήρα αλλά και των ποδιών του αναβάτη από τα νερά θα αποδειχθεί και η καρίνα. Σχεδόν τα πάντα, από το άνοιγμα της σέλας και του καλύμματος της τάπας τους ρεζερβουάρ, το κλείδωμα του τιμονιού, την αλλαγή προγραμμάτων οδήγησης και την απενεργοποίηση του ABS, ελέγχονται από κουμπιά στο τιμόνι, κάτι που κάνει το R310 να ξεχωρίζει από άλλα μοντέλα της κατηγορίας.
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο από σωλήνες στρογγυλής διατομής. Οι διαστάσεις του κυμαίνονται στα στάνταρ της κατηγορίας με μεταξόνιο 1.390mm, πλάτος 755mm και ύψος 1.096mm. Η σέλα βρίσκεται 795 χλστ πάνω από το έδαφος και μαζί με την λεπτή σχεδίαση αλλά και το βάρος που φτάνει τα 159 κιλά θα συμβάλει στην ευκολία χειρισμού του R310. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 15,5 λίτρα, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται σύμφωνα με την εταιρεία στα 3,6 λίτρα ανά 100 χλμ.
Δυνατό!
O κινητήρας του R310 είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και σύστημα τροφοδοσίας με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 30Nm στις 7.500 σ.α.λ.. Αυτά τα νούμετα το φέρνουν στην κορυφή των μονοκύλινδρων 300αριών και πολύ κοντά στα δικύλινδρα μοντέλα του ίδιου κυβισμού.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 1 – DOHC / 4 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI |
ΙΣΧΥΣ | 35,4 PS/9500 rpm |
ΡΟΠΗ | 30 Nm/7500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δίσκος 260mm + ABS |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 200mm + ABS |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/70-17 |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-17 |
ΨΥΞΗ | Υγρόψυκτο |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΒΑΡΟΣ | 159 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 15.5 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.6 l/100km (Euro4) |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.