Νεα Μοντελα

Benelli Ελλάδας: Έρχεται το TRK502 X!

Είστε έτοιμοι για ένα X treme καλοκαίρι;


02.07.2018
Με μια αινιγματική ανάρτηση στη σελίδα της στο facebook η ελληνική αντιπροσωπεία της Benelli αφήνει υπονοούμενα για την έλευση της «περιπετειώδους» έκδοσης του δημοφιλούς adventure μοντέλου της
 
Το πρωτοείδαμε στην EICMA του Μιλάνου τον περασμένο Νοέμβριο. Το περιεργαστήκαμε από κοντά στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο που μας πέρασε. Οι Ιταλοί συνάδελφοι του Motociclismo το οδήγησαν ήδη και απ’ ότι φαίνεται δεν θα αργήσουμε να το δούμε να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους.
 
Benelli TRK 502X 2
 
Αναμφισβήτητα το TRK 502 έκανε αίσθηση όταν παρουσιάστηκε. Μια πληθωρική adventure μοτοσυκλέτα με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της μάρκας του Pesaro το οποίο διατίθεται σε άκρως δελεαστική τιμή. Όταν το οδηγήσαμε μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις και η υποδοχή από το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό ήταν άκρως θερμή αφού ήδη κυκλοφορούν πολλά TRK στους ελληνικούς δρόμους.
 
 
Πριν παρουσιαστεί επίσημα υπήρχε η πεποίθηση πως η Benelli θα προχωρούσε στο επόμενο βήμα. Σε μια έκδοση που θα είχε περισσότερα στοιχεία off road. 
 
Benelli TRK 502X 3
 
Σχεδιασμένο για να ικανοποιεί τις ανάγκες των πιο απαιτητικών αναβατών που επιθυμούν να ταξιδέψουν χωρίς όρια η νέα έκδοση του δημοφιλούς TRK 502 έχει αρκετές αλλαγές σε σχέση με την απλή έκδοση.
 
Να σημειώσουμε πως η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι τα 20 λίτρα, κάτι που δείχνει πως το TRK 502 X μπορεί να σας πάει μακριά. Στις αναρτήσεις το μπροστινό θηριώδες πιρούνι των 50χλστ παρέμενε ανέγγιχτο, όμως πίσω έχει τοποθετηθεί ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με διαδρομή 50 χιλιοστών. Το ύψος της σέλας  πλέον στα 840mm.
 
Benelli TRK 502X 4
 
Το τελικό της εξάτμισης, από χαμηλά που ήταν στο TRK 502, έχει μεταφερθεί ψηλά στο πλάι της μοτοσυκλέτας. Οι χυτές ζάντες έδωσαν τη θέση τους σε ακτινωτές διαστάσεων 19" x 3,00 μπροστά και 17" x 4,25 πίσω αντί για 17" x 3,50 και 17" x 4,50, με διάσταση ελαστικών 110/80 και 150/70.
 
Το TRK 502 X φρενάρει με δύο διαφορετικής σχεδίασης πλευστούς δίσκους 320mm και δαγκάνες δύο εμβόλων (αντί για τετραπίστονες ακτινικής στήριξης) μπροστά και ένα μονό δίσκο 260mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Το ABS αποτελεί standar εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.
 
Τέλος σημαντικά μειωμένο παρουσιάζεται το βάρος της μοτοσυκλέτας με το Χ να ζυγίζει 213 κιλά αντί για 235 της απλής έκδοσης.
 
Το μόνο που απομένει είναι να μάθουμε και την τιμή του! Μόλις έχουμε νεότερα θα σας ενημέρωσουμε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.