26.06.2018
Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον συνεταίρο του Takeo Fujisawa, ο επιδιωκόμενος στόχος ήταν απλός: «να προσφέρει χαρά και να είναι χρήσιμο στην καθημερινότητα των ανθρώπων».
Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, μέχρι το 2017, κατασκευάστηκαν 100 εκατομμύρια Super Cub, καθιστώντας το το πιο δημοφιλές όχημα στον κόσμο. Το Super Cub στηρίχθηκε σε απλά χαρακτηριστικά. Ξεχωριστή και ταυτόχρονα απλή σχεδιάση, αξιοπιστία και χρηστικότητα, συστατικά που δεν έχουν φύγει ποτέ από τη μόδα. Ο στόχος του Soichiro και του Takeo να κάνουν τους ανθρώπους να κινούνται καθημερινά με ένα δίκυκλο επετεύχθη.
Γνωρίζοντας τις ανάγκες τόσο νέων όσο και μεγαλύτερων αναβατών που κινούνται καθημερινά μέσα σε πόλεις και οι οποίοι αναζητούν κατασκευές με ρετρό σχεδίαση, αξιόπιστες και άξιες προσοχής, η Honda αποκαλύπτει το Super Cub C125, που αποτελεί την εξέλιξη της θρυλικού δίκυκλου και το επόμενο κεφάλαιο στη μακρά ιστορία του, σχεδιασμένο για τις σύγχρονες ανάγκες τις αστικής μετακίνησης.
Το Super Cub C125 σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στη μοναδική ιστορία ενός οχήματος που λατρεύτηκε σε περισσότερες από 160 χώρες, με μια τόσο άμεσα αναγνωρίσιμη εμφάνιση.
Ενώ η εμφάνιση δεν αποκλίνει από το κλασσικό πρότυπο, η αύξηση της ισχύος και της ροπής χάρη στον κινητήρα των 125cc το αναδεικνύουν πρωταγωνιστή στην πόλη.
Ο αυτόματος φυγοκεντρικός συμπλέκτης έχει αναβαθμιστεί ώστε να ταιριάζει με το νέο κινητήρα με στόχο ομαλές και αθόρυβες αλλαγές ταχυτήτων.
Το χαλύβδινο πλαίσιο επίσης, είναι νέο και προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψίας γεγονός που κάνει πιο εύχρηστο το Super Cub. Οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων εμπρός και πίσω, οι ζάντες 17 ιντσών σε συνδυασμό με το μπροστινό δισκόφρενο, χαρίζουν στιβαρότητα και ευελιξία και προσφέρουν μεγαλύτερη σιγουριά στο φρενάρισμα.
Ο πλήρης φωτισμός είναι LED και το σύστημα Smart Key κάνουν την καθημερινότητα πιο εύκολη.
To «παπί» της Honda επιστρέφει. Απλό, με σύγχρονα χαρακτηριστικά, αξιόπιστο και με διαχρονικό στυλ θα γίνει και πάλι της μόδας και θα βρίσκεται ανάμεσά μας για πολλά ακόμη χρόνια
Κινητήρας | |
Τύπος | Αερόψυκτος 1ΕΕΚ, 2Β/Κ, τετράχρονος |
Κυβισμό | 125cc |
Διάμετρος x Διαδρομή | 52.4 x 57.9mm |
Συμπίεση | 9.3:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη | 9,5hp @ 7,500rpm |
Μέγιστη ροπή | 1,06kgm @ 5,000rpm |
Τροφοδοσία | PGM-FI ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ωεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 3.7 λίτρα |
Κατανάλωση | 66.7 χλμ/λίτρο |
Εκκίνηση | Μίζα |
Συμπλέκτης | Φυγοκεντρικός |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 4 σχέσεις |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο Μονής ραχοκοκαλιάς |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 1,915 x 720 x 1,000mm |
Μεταξόνιο | 1,245mm |
Γωνία κάστερ | 26.5° |
Ίχνος | 71mm |
Ύψος σέλας | 780mm |
Απόσταση από το έδαφος | 125mm |
Βάρος με υγρά | 109kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Μπροστά | Συμβατικό πιρούνι 26mm |
Πίσω | Δύο αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Μπροστά | Αλουμινίου |
Πίσω | Αλουμινίου |
Ελαστικό μπροστά | 70/90-17 |
Ελαστικό πίσωTyres Rear | 80/90-17 |
ΦΡΕΝΑ | |
Μπροστά | Δισκόφρενα 220mm |
Πίσω | Ταμπούρο 130mm |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.