Νεα Μοντελα

BMW F850GS Adventure: Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του "μεσαίου" Adventure

Μεγαλύτερη, ψηλότερη και βαρύτερη από την απλή έκδοση


26.06.2018

Η βρετανική ιστοσελίδα Bike Social φέρνει στο φως της δημοσιότητας λεπτομέρειες για το επερχόμενο F850GS Adventure

Σύμφωνα με τους Βρετανούς που έχουν στα χέρια τους την έγκριση τύπου του νέου μοντέλου των Γερμανών, η έκδοση Adventure του ολοκαίνουργιου F850GS που είναι ένα από τα μοντέλα του 2018, θα είναι μεγαλύτερη, ψηλότερη και βαρύτερη από την απλή έκδοση στοιχεία που θα την κάνουν πιο «τουριστική» και με βάση το R1200GS Adventure πιο «ικανή» σε off road περιηγήσεις.

Το συνολικό μήκος της μοτοσυκλέτας θα αποτελεί την εξαίρεση, αφού παρουσιάζεται κατά 5mm μικρότερο με την απλή έκδοση να φτάνει τα 2.305mm και την Αdventure 2.300mm. Μια μικρή αλλαγή, που θα μπορούσε να οφείλεται στ διαφορετικά ελαστικά.

Σίγουρα δεν είναι πιθανό να οφείλεται σε μεταβολές του πλαισίου επειδή το μεταξόνιο είναι αναλλοίωτο στα 1593mm. Ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί η χρησιμοποίηση των ίδιων διαδρομών στις αναρτήσεις στην Adventure

Το τιμόνι έχει πιο ανοιχτές γωνίες με πλάτος του να φτάνει τα 939mm από τα 877mm, χωρίς τους καθρέφτες.

Οι κατασκοπικές φωτογραφίες δείχνουν πως το Adventure έχει διαφορετιής σχεδίασης πλαστικά και μια ψηλότερη ζελατίνα. Το συνολικό ύψος της μοτοσυκλέτας εμφανίζεται μεγαλύτερο και από τα 1.356mm του απλού GS φτάνει τα 1.492mm.

Mεγάλη αύξηση είναι το βάρος της μοτοσυκλέτας. Πλήρης υγρών το Adventure φτάνει τα 244 κιλά και εμφανίζεται κατά 15 κιλά βαρύτερο από το απλό που ζυγίζει 229 κιλά.

Συμπτωματικά, αυτό είναι ακριβώς το ίδιο βάρος με ένα έτοιμο προς χρήση R1200GS.

Η αύξηση θα οφείλεται στο επανασχεδιασμένο «κουστούμι» του Adventure αλλά και στo μεγαλύτερο ντεπόζιτο. Στo F800GS Adventure είχε χωρητικότητα 24 λίτρα ενώ στο απλό 16 λίτρα, οπότε αναμένουμε μια αντίστοιχη αύξηση να συμβεί και μεταξύ F850GS που έχει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 15 λίτρων και F850GS Adventure.

Έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως το Adventure θα έχει στην πραγματικότητα μικρότερο ωφέλιμο φορτίο από το GS. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος είναι 455kg, δηλαδή 10 κιλά περισσότερα από το F850GS. Αλλά επειδή το Adventure είναι 15 κιλά βαρύτερο από το GS χωρίς φορτίο, το μέγιστο ωφέλιμο μειώνεται από 216 σε 211 κιλά.

Το πλαίσιο και οι διαστάσεις μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά η GS Adventure θα έχει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το F850GS.

Οι επίσημοι αριθμοί αποκαλύπτουν ότι έχει την ίδια χωρητικότητα 853cc και αποδίδει την ίδια ισχύ 95 ίππους στις 8250 σ.α.λ.

Με μεγαλύτερο βάρος και μετωπική επιφάνεια, η μέγιστη ταχύτητα μειώνεται. Στο F850GS η τελική φτάνει τα 210 χ.α.ω. ενώ στο Adventure τα 197 χ.α.ω.
Απ’ ότι δείχνουν τα επίσημα έγγραφα που έχουν κατατεθεί θα υπάρξει και χαμηλότερη έκδοση με το συνολικό ύψος της μοτοσυκλέτας να είναι 1.450mm από 1.492.

Φαίνεται ότι η BMW θα χρησιμοποιεί ένα παρόμοιο κιτ ανάρτησης με αυτό που προσφέρει στο F850GS για να δημιουργήσει τη χαμηλότερη έκδοση του Adventure.

Τα στοιχεία για την έγκριση τύπου δείχνουν ότι η χαμηλή έκδοση έχει ένα ελαφρώς μικρότερο μεταξόνιο στα 1578mm αντί για 1593mm, το οποίο θα προέλθει από την μείωση της διαδρομής του πιρουνιού και του αμορτισέρ. Το συνολικό μήκος μειώνεται επίσης κατά 10mm, από 2300mm σε 2290mm, για την χαμηλή έκδοση.

Είναι πιθανό ότι η μείωση προέρχεται από το συνδυασμό 20 χιλιοστών μειωμένης διαδρομής ανάρτησης και από την σχεδίαση της σέλας. Το κατά 42 χιλιοστά χαμηλότερο συνολικό ύψος δείχνει πως πιθανώς η BMW να τοποθετήσει μια χαμηλότερη ζελατίνα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, το ADV-X 125 ABS-TCS, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και την πρακτικότητα που προσφέρει για τις αστικές διαδρομές
Η Bajaj Auto παρουσίασε τη νέα σειρά ηλεκτρικών σκούτερ Chetak 35, αναβαθμίζοντας το ήδη επιτυχημένο μοντέλο με χαρακτηριστικά που εστιάζουν στην πρακτικότητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα
Η Triumph επεκτείνει τη γκάμα των μοτοσυκλετών της στα 400cc με την προσθήκη ενός café racer
To νέο maxi GT scooter είναι ήδη στην χώρα μας και βρήκαμε την ευκαιρία να το περιεργαστούμε πριν το οδηγήσουμε

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.